Eftersom jag redan är lyckligt gift kan jag ju komma med mna synpunkter så här i efterhand...
Det vi valde bort:
Band på festen, vi hade brännt flera cdskivor med massa musik och utsett två vänner att hålla koll på¨att musiken inte slutade, dvs byta skiva varannan timme.
Speciella tärn och bestmankläder. Vi sa att de fick bestämma precis vad de ville ha själva och att det viktigaste var att de kände sig fina.
Engångskameror. Nästan alla har digitalkameror nuförtiden och det är ju bara att maila eller skicka en cd-skiva efteråt.
Presenter till gästerna. En galen idé tyckte vi, vi gillar att ge presenter när vi vill och inte för att vi måste...
Transport till och från fest. Vår bestman dricker inte alkohol och ville självklart stå till stjänst att skjutsa.
Fotograf. Frågade en vän som är filmare om hon ville ge oss det som gåva, sen fick vi bilderna på cd-skivor som vi sedan fixade tackkort och foton av själva via internet. Billigt!
Bjuda på frukost dagen efter. Vi antog att många av våra vänner hellre skulle vilja sova ut efter en hård natt...
Brudbukett. Jag gick in i en blomsteraffär och bad att få en bukett enligt vissa önskemål, kostade 220:- och blev underbar.
Vad vi kunde struntat i:
Inget tror jag faktiskt, allt blev himla bra.
Vår budget slutade på ca 20000:-