Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!
Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...
Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...
Jag är också fortfarande här, tills 17 mars (i alla fall som ogift ).
skulle ni vilja ha bt träffar i karlstad?
Mrs Lavoillotte: Ja, det vore ju något! Nu har vi iofs organiserat det mesta men jag tycker det är otroligt svårt att hitta bröllopsgrejor i/runt Karlstad. Hade man bott i Stockholm hade inget varit ett problem...
Så, visst, jag vore intresserad av att träffa några Karlstadbrudar, för att se att jag inte är den enda.
ja verkligen ! började tro att jag var ensam i karlstad!!
vi måste onade nån dag!
visst är det svårt att hitta i karlstad
jag rymde till jönköping för några saker för att jag hittade igenting här!
Vad är det ni inte hittat i Karlstad?
Jag är hittills ganska nöjd med utbudet.
Skulle vara roligt med BT-träff =0)
Vad jag just nu inte hittar är ett ställe där man kan hyra en ljudanläggning som inte kostar skjortan (för PRO gården)... Någon som har ett (eller flera) tips?
www.woodlite.se
Dom använde vi till brorsans bröllop i maj, och det blir nog samma för oss. Sen är ju frågan vad som är dyrt, det är ju ganska relativt.
=0)
Hoppas att jag kunde hjälpa till lite i alla fall
OJ! Vad det har hänt saker här! Trevligt :)
FrkF: Tack för tipset! Har mailat dem, vi får väl se om de kan/vill och vad de vill ha.
Det var 17 vad tyst det blev här igen...