Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!
Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...
Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...
Kommer in här... ska gifta mig i Molkom på midsommarafton så jag sällar mig till Karlstadbrudarna.
NuÄrDetDags: har du hört med tjejerna på Make Up Store om de har lust att åka ut för makeup?
BlivandeOhlsson: Ja, jag pratade med en (faktiskt rätt så otrevlig) tjej där och hon sa att de inte har möjligheter att komma hem till mig, eller rättare sagt till hotellet...
Jag har min kompis som plan B. Hon är rätt bra på make up så det blir säkert inte tokigt men ett proffs hade varit en kul grej, för en gångs skull.
NuÄrDetDags: jag har en släkting som har eget på Norrstrand (ansiktsbehandlingar mm) - ska ta reda på vad salongen heter så återkommer jag
NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)
Ang. sminkös. Du kan väl testa Suzie Picant. Jag ska ha en sminkös därifrån och hon kommer till annan salong. Kanske kan du få en av dem till hotellet eller hem?? Värt ett försök...
Det finns en tjej som precis startat eget, hon säljer ett lite dyrare kosmetikmärke (jag har glömt vilket) och gör gratis provsminkningar. Jag vet att hon gärna kommer hem till folk. Hör av dig om du vill ha hennes namn.
bt[atsnirkel]zaffron.se
Hej! Jag är redan gift men det är alltid kul att läsa om andra Karlstadbrudar!
NuÄrDetDags, Daniel som jobbar på Kicks är ju även make-up artist. Vet inte om han gör hembesök men du kanske kan kolla...? Det finns en skönhetssalong i Skoghall, ICI som inte är sååå dyra, kolla där också. Lycka till i alla fall!
Åh, tack för alla tips!!
BlivandeOhlsson: Ja, hör gärna av dig med namnet!
Sweetp: Mamma pratade med en tjej på Suzie Picant och tyvärr kan ingen den dagen...
Zaffron: You've got mail.
Tack, Lianna! Ska kolla upp det också!
NuÄrDetDags,
kolla in www.relax-karlstad.se, där kanske du kan få hjälp!!
BlivandeOhlsson: Tack! Har skickat iväg ett mail. Ny ska jag göra fyllda pannkakor.