• Sweetp

Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!

Hallå alla Karlstadsbrudar! Vart har ni tagit vägen? Här finns ju nästan inga blivande fruar från Solstaden som man kan få eller dela med sig av tips och goda idéer...

• Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!
  • Jonas fru

Här är en till Karlstad brud!

Vi gifter oss den 21/7 -07 i Hammarökyrka och ska ha festen på Bar bayard sen. Kul med en Karlstad tråd!

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307): Min svägerska är utbildad makeup artist. Hon kommer nog gärna hem till dig och sminkar. Hon sminkar b.la. för SVT.

• viktualia

tjohoo... måste hoppa in här... även om jag redan är gift och det i grannhålan...

testade ekofrissan i Mitticity häromdagen, gjorde slingor och klippte mitt långa hår och kan bara rekommendera dem!

www.naturlighudvard.se/

• Sweetp

För att byta ämne lite: Hur många av er har hört talas om sk "Save the date" magneter eller kort? Något man skickar till sina framtida bröllopsgäster långt innan dagen D, för att de inte ska glömma bort och boka annat. Jag såg det i ett inlägg här på BT för någon vecka sedan och bestämde mig för att det var en kul grej som vi ville göra :) Och jag kan bara tipsa er om att www.vistaprint.se har både magneter och kort, till rimliga priser...

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Vi skickade inbjudningarna rätt tidigt eftersom vi har gäster från olika länder som var tvungna att anmäla semester redan i november och vi visste att de gärna ville ha "något i handen". Med julkorten skickade vi kylskåpsmagneter från Vistaprint med "Don't forget" och OSA. Det tyckte alla var en kul grej (om det var därför alla osade i tid vet jag dock inte ).

• Mrs Lavoillotte

undrade var i karlstad kommer ni tjerjer????
    jag är i skoghall
    ici hudvårdsalong är bra och priset är okej tycker jag!

• Jonas fru

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307): Jag ringde min (framtida) svägerska nu! Hon lät intresserad. Jag gav henne din adress och hon skulle maila lovade hon. Jag har inte sett någon brud hon sminkat men hon verkar väldigt duktig på all sminkning och hon ska ju sminka mig till sommaren på vårt bröllop. Hoppas det ordnar sig!

Mrs Lavoillotte: Jag kommer ifrån Skåre ifrån början men bor nu på Norrstrand. Och vi ska ju gifta oss i Hammarö.

• klotjohanna

Mrs Lavoillotte:
    Kommer ifrån Töreboda men bor nu på Sundsta.

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Tack, Jonas fru!

Efter 22 år i Tyskland kom jag tillbaka till Sverige i maj 2006 och bor nu med min engelska m2b i Grums (fråga inte varför just Grums... ).

• FrkF

Jonas fru;
    vi delar både kyrka och festlokal =0) Dock inte datum ;0)

Svar på tråden Vart har alla Karlstadsbrudar tagit vägen?!