11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Lilla Li:
Tack. Jag ska ta hem den till m2b så att han får kolla om detta kan vara ett alternativ.
Vi tänkte ta i denna ljuva sommartid..
Hej alla 11augusti brudar! Tänk att jag missat denna tråden!!!!
Kul att vi är ett par stycken. Jag har inte läst igenom hela gamla tråden eftersom saker och ting ju tenderar att utveckla sig och gå framåt i planeringen (eller det är i alla fall förhoppningen
Men jag ser att psalmer är uppe på tapeten. Vi kommer nog att ha bla En vänlig grönskas rika dräkt men det kanske är så att den inte riktigt passar i aug... Vi valde den just för att den inte är riktigt lika uttalat vår som tex Den blomstertid nu kommer. Vad tycker ni andra??
Som andra psalm vill vi ha nr82, en av vigselpsalmerna (den som börjar "Gud se i nåd till dessa två...")
öhhh den där sista smileyn skulle inte vara där....
Å herregud.... Jag har just bokat om min tid hos frisören på bröllopsdagen. Jag hade tid klockan 11 eftersom vigseln är 16. Nu ville fotografen absolut fota innan vigseln, klockan 14 (istället för efter vigseln som vi velat) och det innebar då att frissan ville att vi skulle börja 8,45..... Det blir en låååång dag.
11 augusti: Oj. Men det går nog bra ändå. :) Behöver hon verkligen så mycket tid på sig?
Lilla Li:
De är jätteproffsiga. Ska vara i ett "brudrum" där det serveras bubbel och tilltugg, dessutom vill de att man tar med lunch och passar på att njuta under tiden. Det är därför de vill ha många timmar så att man kan få pauser i det hela. Det ska bli jättekul, trots en tidig start, kan hända att det revideras när jag ska dit i juni för klipp och vi pratar ihop oss om hur det ska se ut.
11 augusti: Ska du sminka dig och klä på dig där också?
Lilla Li:
Jag har en väninna som jobbar på skönhetssalong. Det lutar åt att hon sminkar mig där och att jag då tar på kläderna där också istället för hos frissan. Frisersalongen erbjuder hela paketet med sminkning också, men jag vill gärna att väninnan gör detta (då kan hon också hålla koll på mig hela kvällen och bättra på vid tillfälle...)
11 augusti: Aha okej. Men hur lång tid är det beräknat att ta hos frisören?