• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • 11 augusti

Lilla Li:
    Tror att hon sa att det tar ca 3 timmar om man sitter hela tiden. Vi får se när jag ska dit i maj och klippa mig, då kanske jag får mer exakt tidsåtgång. Jag skulle hemskt gärna vilja börja liiite senare och ändå ha tid kvar innan fotograferingen. Men som sagt jag får nog mer exakt information senare.

• Lilla Li

11 augusti: Jo... Jag ska till frisören idag och reka. Börja bli mörk igen (det är mer "jag") och visa henne vad jag vill ha - och inte ha. Det är lika viktigt. Och se om jag kan få ett pris på det också, och tidsuppskattning. Hade varit skönt att ha det klart.

• poppupp

Hej!

Här är en till som gifter sig den 11/8! Måste bara säga att texten till den blomstertid nu kommer som Lilla Li skrivit in var verkligen jättefin, har aldrig hört den förut. Var har du fått tag på den?

För vår del är det mycket med inbjudningarna just nu, väntar på att vår beställning ska komma (som skulle varit här i fredags...).

• Lilla Li

Popupp: Den råkade jag hitta i en gammal tråd här på BT. Har inte heller sett den förut. :) Vad har ni kvar att göra? Var gifter ni er?

• 11 augusti

Lilla Li:
    Jag ringde först runt och kollade pris och tidsåtgång med olika frisörer och när jag hittade denna frisör så kände jag att detta var det bästa alternativet, med att bli ompysslad också. Det väger tungt för mig. Det fanns lite billigare ställen, men det skiljde inte så mycket mellan dem och de hade olika saker som ingick i priset. Lycka till!

• Lilla Li

11 augusti: Den här frisörsalongen har jag blivit rekommenderad. Är ny i stan och vet ju inte vilka ställen som är bra. Har klippt mig där i ett halvår nu och de är verkligen jättebra - fattar precis vad jag menar. De är lite dyra, men det får det vara värt! :)

Tror förresten jag får en minihippa idag... *hihi* Berättar mer imorrn om huruvida det blev nåt. Jag har mina misstankar!

• 11 augusti

Lilla Li:
    Vad spännande - vad har väckt dina misstankar?

• Lilla Li

11 augusti: Berättar mer imorrn. :) Vill inte säga för mycket nu om det inte blir nåt. ;)

• Cameline

Vi var ute igår på lokalen som vi bokat för ett träff med bröllopskoordinatorn..Åhhh va fint det hade blivit med alla de nästan utslagan gröna träden..Trodde att det mesta skulle vara överblommat i augusti med då sa hon att det är då rosenbuskarna på gården står i full blom och murgrönan slingrar sig runt husväggarna och trappräcket..

Innan mötet gick jag och min blivande ner till vattnet och satte oss på bryggan i solen och bara tittade ut över det blanka vattnet ...det var helt stilla..

Tänkte på bröllopskorten och hur vi kommer stå där i våra kläder vid vattnet...

LÄNGTAR!!
    Vill gifta mig NU!!
    Jag blev sååå glad...

• Cameline

Spang iväg på lunchen och köpte mitt andra par brudskor..

Skor=beroende!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2