• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Cameline

ElenaMaria : Underbar klännng!!!

• Cameline

malle_1 : också superfin..

• 11 augusti

Malle_1:
    Vilken fantastiskt vacker klänning! Så snyggt draperad.

• malle_1

Tack nu skall jag bara få ner min rumpa i den... skall nog gå bra

• malle_1

Cameline: oj! Den var ju också jättefin!!

Tänk vad många vackra klänningar det finns. Synd att man inte går på bal titt som tätt..

• Cameline

=)
    Vet hur det känns..
    Jag måste också försöka få plats med allt i den där lilla saken..

• malle_1

Hihi.. jo det är en sak att stå blickstilla framför spegeln men man vill ju kunna andas och röra sig också - och tom sitta

För mig handlar det om typ två kilo som jag rätt nyligen har gått upp som gör skillnaden mellan bekväm och inte.

• Cameline

malle_1: 2 kg, det går ju fort..jag borde fixa bort 4-5 kg..

Hur tänker du lägga upp träning och mat?

Jag ska försöka simma några ggr i veckan samt äta nyttigare..

• malle_1

Jag skall äta hur mycket jag vill men inte precis vad som helst och skippa godis och chips och sånt.

Har börjat gå till jobbet (50min) så det känns som lagom träning.

Att simma är ju bra det gjorde jag förut. Otroligt avslappnande.

• Cameline

malle_1 : Jag tänkte skära ner på portionerna och försöka äta mer frukt och grönt...kommer bli svårt att undvika chips och smågodis..det är ju det bästa jag vet.

• poppupp

Håller med mammaK, vilka fina klänningar ni ska ha!!

• mammaK

Nu börjar man bli sugen på att dagen ska vara här=)

• Kakan -07

Usch tjejer. Jag känner igen mig jättemycket i velandet. Klänningen som alltid varit 100% rätt börjar jag nu fundera över... ska jag kanske ha underkjol ändå, borde jag inte tagit en med axelband/halterneck, snörning i ryggen är ju sååå fint och dessutom smickrande för midjan... Suck..
    Funderar på håret också - blir det verkligen bra med den där knuten, är det jag? Ska jag inte ha en lös halvuppsättning som är lite mer romantisk?

Tror jag blir galen...

• Lilla Li

Usch jag hade en mardröm i natt.

Det var bröllopsdagen. Jag hade på mig en supertajt klänning, tajt hela vägen ner till fötterna. Den var i guldlamétyg - inte alls vad jag ville ha! Och släpet var smalt och kort, såg mest ut som en släpande svans. Okej, tänkte jag - men jag är säkert ganska fin ändå.

Så kom inte någon av mina gäster. Bara min sambos släkt och vänner kom. Jag blev jätteledsen, men tänkte att det är inte hela världen. Det viktigaste är att vi gifter oss.

Men så kom nådastöten. Guldsmeden hade inte blivit klar med ringen! Så jag fick ha en tillfällig ring med tre gigantiska utskjutande stenar som bara såg helt förfärlig ut. Bara tanken att behöva gå med denna i ett par dagar och sedan behöva byta ring till den rätta, men att den rätta då inte var helt rätt ändå eftersom jag inte fått den vid vigseln...

Vaknade helt kallsvettig!

• Sandymon

Jag håller med i beslutsångesten... Var och tittade på ring i helgen. Kan inte bestämma mig! Rött guld, vitt guld? En sten, fler stenar? osv.. Vad har ni valt?

• Kakan -07

Sandymoon,
    jag har beställt och fått hem min ring. tinypic.com/view.php
    Min förlovningsring är 5 mm och vigselringen 3,5. Stenen sitter infattad på vigselringen.
    Är jättenöjd!! Ren, enkel och snygg - precis som jag vill ha det! (motar stenhårt bort tankarna på alla andra fantastiskt vackra ringar som finns och intalar mig att det här var den enda rätta för mig! )

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2