11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Ett annat tips innan prästen kommer är att kolla igenom akten i en psalmbok (finns ju därbak) och fundera lite själv innan på de olika momenten..
Tack, kan va bra att veta! :)
Nu börjar tydligen nojorna även för mig. Drömde i natt om mitt bryderi med dukar. Jag har alltid haft inställningen att vi ska ha linnedukar, men cateringfirman rekommenderar att vi tar det billigare alternativet med pappersdukar (i finare kvalitet) då han menar att man ändå dukar fint och har dekorationer på borden så att dukarna knappt syns...
I min dröm gick jag runt och kände på olika engångsdukar genom små hål i plastförpackningarna - den ena mer prasslig än den andra... Huvva! Ska nog ringa till dukuthyraren och kolla vad det kostar i alla fall tror jag.
Jag har fått min klännig som jag beställt från Kina Så här blev den
tinypic.com/view.php
ElenaMaria
Den är verkligen jättevacker!! Du kommer vara såååå fin den 11!!
mammaK
Tack!
Åhh.. vad fin ElenaMaria! VARFÖR köpte jag inte en tvådelad med stor kjol
11 augusti: mycket nojjor blir det. Vad gäller dukarna är det ju väldigt stor skilnad på olika pappdukar, en del är jättefina.
malle_1
Tack snälla! Men vad har du köpt för klänning då?
11 augusti
Känner igen det där! Har drömt om konstiga buketter, konstig kyrka, konstig klänning osv.
ElenaMaria:
har köpt den här:
www.kjolesalongen.no/atelier_429.html
men är än så länge för rund om rumpan för att den skall vara bekväm så jag fattar inte att när jag hade chansen inte tog en härlig stor kjol. Skall gå ner ett par kilo så ordnar det sig nog..