11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Sandymon: som sagt... vi har inte skickat ut våra ännu, ska försöka hinna med o göra klart inbjudningar och hemsida (adressen kommer finnas i inbjudningarna för mer info) i början av nästa vecka.
Tack!
Kanske ska tillägga att det ljusa håret är löshår, som ska vara i samma färg som mitt hår. Inga slingor alltså.
Cameline, varför får du ingen provuppsättning??
Kakan-07
Håller med Cameline, du kommer vara jättevacker.
Cameline, vadå inte få göra provuppsättning och sminkning?
mammaK, tack! Vad har du för tankar om din frisyr? Vet du hur du vill ha det?
Jo jag vet ungefär hur jag vill ha det.
Jag vill göra lite lockar och ha det "halvuppsatt". Ska kanske ev göra en hårförlängning, även fast mitt hår räcker till.
Sminket vill jag att det ska se fint men naturligt ut, som ditt.
För att du ska få en liten bild även om det inte blir så då, så tredje tjejn här har ngt liknande:
www.kalufsmakarn.se/frames.html
Under uppsättning, bilder
mammaK, jättefint!! Ser underbart sommrigt ut! Har du tänkt ha blommor i också, eller pärlor eller något annat?
Hur gör ni med bukett tjejer? Har ni bestämt er?
Jag funderar ännu om det blir rosor eller pärlor, vill även ha murgröna i.
Gör jag förlängningen är det nästan vilket som, om jag inte gör den blir det nog pärlor och ev murgröna.
Buketten jag vill ha består av rosor och murgröna, med ev pärlor i. Hehe, låter som jag är besatt av dom tre grejerna.
www.vaxthusetlinds.se/Bilder/Brudbuketter/12.JPG
www.vaxthusetlinds.se/Bilder/Brudbuketter/26.JPG
Hur har ni med bukett?
Ska era män ha corsage eller ngt annat?
Våra näbbar ska ha käpp som är dekorerade så dom matchar min bukett och sambons corsage.
MammaK:
Fin frisyr. Det är ju riktig ågren när man ska hitta en frisyr som är "jag" och samtidigt passa till stilen på klänningen.
Ska och prata med min frisör i juni, så jag har lite tid på mig - men fram med mer bilder tjejer!! Det är ju kanon med alla bildtips!
Buketten är en annan historia, hittade en tråd med lite bildtips. Fanns några fina där tycker jag.