• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • ElenaMaria

Lilla Li
    Jag tycker det var jättegulligt att ha med godishjärtan! Ska funder på den varienten själv

• Lilla Li

Popupp: Kanske passionsfrukter? Riskerar väl att bli lite kladdigt och de är inte jättesnygga om man inte öppnar dem... Men de är ju både lite rosa och bruna. Och passion - passande! :D

• poppupp

Lill Li: Hehe, bra idé, ska kolla upp det iaf!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • sussen2007

Hej tjejer!
    Vad ska ni ha för musik på vigseln? Vi bestämde oss (nästan klart) igår. Vi vill ha Håll mitt hjärta (Sång, piano, gitarr och bas), jag ska sjunga Come rain or come shine med pianokomp, Välsignelsen i nån slags körvariant av våra musikvänner, och ett trumpetstycke av min bror (har inte bestämt vad än). Som ingångsmarch vet vi inte, men som utgångsmarch kom vi på att vi vill ha dragontrumpetarnas signaturmelodi (Pappenheim), eftersom min blivande varit med där, och även min bror som ska tuta den med komp av orgel. :)
    Har nån mer bestämt? Nån som kanske har tips på vad han kan spela på trumpeten???

• madlin

Vi kommer gifta oss borgeligt utomhus, så vet inte hur vi ska lösa det. Funderar på solist som sjunger en låt bara, men man ska ju hitta någon också.. inte det lättaste när man är sent ute och inte känner någon som sjunger bra!

• mammaK

Vad spännande det lät. Lyckos dig som kan sjunga=) Tyvärr har jag inga förslag för trumpet.

Som ingångsmarsch blir det ev en snutt från Sagan om ringen, annars Mendelssohns brudmarsch Sen blir det solosång ev en bekant, han kommer sjunga tre låtar, För att du finns, Annies song och För kärlekens skull. Psalmer blir En vänlig grönskas.. och I denna ljuva sommartid. Som utgångsmarsch blir det gotländsk brudmarsch på fiol.

• sussen2007

madlin: Var ska ni gifta er nånstans? Jag kanske har nåt tips!?

• madlin

sussen2007:
    Vi kommer gifta oss i Avesta :)

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2