• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Cameline

stora ovala pärlörhängen under exclusive..

• Maggies

madlin: Har ni bytt datum?

• Cameline

Bra priser ha de också!

• poppupp

100 dagar?? Ojoj, låter inte så mycket... Fast egentligen, det är ju ganska många dagar...

mammaK: Jag är klar med det mesta, har inte heller underkläder dock, vet inte vad man ska slå till med... Var och kikade lite på stan men där fanns det inte mycket kul. Någon som har nån idé på nåt bra ställe man kan beställa ifrån? Bra, snyggt men inte alltför dyrt...?

• madlin

Lucy_: ja... de har varit många vändor nu fram och tillbaka. Velmaja o velputte du vet ;D
    Imorgon ringer vi vigselförrättaren och hoppas vi kan vigas den 11:e - dock borgeligt.

• madlin

Lucy_: vi kompromissade helt enkelt. helt skulle jag vilja gifta mig på en strand i nåt varmt land - sambon kyrkligt o stort.

Så får hoppas inte vigselförrättaren har fullt upp den 11:e annars får de bli en annan Lördag i Augusti. va paff jag blev o se dig i den här tråden, men så kollade jag i den andra tråden vilket datum ni hade o se där.. hade inte lagt det på minnet, visste bara att ni skulle gifta er i sommar.

• Maggies

madlin: Så bra att det funkar att kompromissa så. Ja, jag blev lite överraskad när jag såg dig här! Vi kanske gifter oss samma dag då.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2