• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Maggies

Popupp: Kul!

Själv har jag börjat vela om klänningen. Hm.

• Lilla Li

Pratade precis med mamma. Min ena syster har tvillingar tillsammans med en kille som hon inte varit tillsammans med sen hon blev med barn typ. De bor i samma hus och har en jättebra relation, och förra sommaren började de tydligen träffas igen. Det glömde såklart mamma berätta för mig, så nu måste jag skicka ut ännu en inbjudan... Suck. Ska skicka med en lapp och skylla på mamma. ;)

• poppupp

Lucy_: Ja, känns skönt att ha fått iväg dem nu! Varför har du börjat vela om klänningen? Vad ska du ha för någon? Har du köpt?

Lilla Li: Hmm, segt när man inte räknat med det... Men men, det är mycket oväntat som dyker upp när det gäller det här med bröllop, man kanske lär sig nångång?! :)

• Lilla Li

Popupp: Ja det verkar så. :) Fick reda på i samma samtal att två av mina systrar antagligen inte tar med sig sina barn (som är tonåringar). Det är ganska bra - då blir det 5 pers mindre = billigare! :D

• Maggies

Popupp: Jo, jag har köpt en klänning, men nu börjar jag vela. Får se hur det slutar.

• poppupp

Lilla Li: Billigare är bra!!

Lucy_: Vad är det för klänning du har köpt? *nyfiken*

Vi har grejat med vår hemsida ikväll, och nu är den nog snart klar för lansering!!

• Cameline

Lucy_ :Den var väldigt vacker...

Är det den du vill köpa eller den du har köpt?

• Cameline

Lucy_: ok smileysen kom lite fel...

Popupp: Vilken fin hemsida.
    Ni är jättesöta!!

Er kyrka påminner lite om vår,
    Bromma kyrka

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2