• brud  nästa år

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???

• Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??
  • MrsS

Blivande fru Eriksson:
    Superkul tips! Tack!

• mazarinen

Frideli: Vi vet inte om det blir några fler sånger i häftet. Beror lite på hur mycket plats gästlistan tar.

Syrrans kompis syster hade bilder på varje gäst och på dem de inga hade (typ 3 st av 50 gäster) hade de satt bilder på djur

• smulan1

Jag skulle vara såå glad om ngn vill maila mig lite tips på sånger till festhäftet... ja annat också för den delen. Jag har kört fast....tack hultmanv@hotmail.com

• lillnalle

Ja verkligen kul Fru Eriksson:) Kul att ni vill dela med er av era bra ideér!!

• 2007 Bröllop

Jag söker inspiration till gästpresentationer. Så om någon kan maila mig festprogram som innehåller sådana blir jag jätte glad! (dock ej rim).

brollop250807@hotmail.com

• Koalasara

Jag skulle tacksamt ta emot alla typer av festprogram, såväl olika utseende som olika upplägg. Kanske har folk olika sätt att beskriva gästerna på? Det där med livslinje lät även intressant. Annat? Om ni inte har lust att maila bilder på det, får ni gärna beskriva hur ni har gjort. Alla tips och olika inspirationer uppskattas!
    rarasara79@hotmail.com

• chrissa

Koalasara

Jag har mailat dig lite vad jag har samlat på och mitt eget påbörjade.

• chrissa

Nu har jag skickat mail till alla som inte verkar ha fått något.

Chrissa

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??