Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Annika Lind/ Kan du maila till mig också? jennyonguard-brollopstorget@yahoo.com
Skulle vara jättesnällt!!
kan jag också få?
amts@bredband.net
Jag tar jättegärna ett mail oxå!
ethorngren@gmail.com
TheBride , ~Annelie~ , mr&mrs
Ni har mail
Många tips fick man här (borde gått och lagt mig för länge sedan, men fastnade.)
Vi kommer att ha med (detta är iof lite internt inom M2B familj, men något vi tyckte var lite kul ändå) varsin sång där våra namn ingår i sången. Detta kallas då i familjen för en "fylle"sång (en sång man sjuner refrengen eller den meningen med namnet i om och om igen när man är full, detta pga av att en släkting alltid kör en sång med sitt namn i när det blir för mycket av det goda)
Min sång är då Svarta Malin (Povel Ramell) för jag heter (hör och häpna då!) Malin.
Vi kommer ha hela texten till låten med och sedan får toastmastern välja om han vill att vi sjunger dem.
Vad ska ni har för sånger i häftet? (förutom fylle sången, det lät som en rolig idé)
Vill bara tipsa er som gör en livslinje, kolla in nostalgi på GB:s hemsida förutom glassarna så finns där lite smått och gott om vad som hände under åren som gått, tex.
1984 Sony uppfinner en bärbar bandspelare med hörlurar som blir en världssuccé. I Sverige kallas apparaten av någon anledning freestyle, i hela övriga världen Walkman.
någon som vill maila mig sitt festhäfte? har total id+e torka å vet inte hur vi ska göra
tacksam gör alla som vill hjälpa
linn_63@hotmail.com
vill oxå ha mail *L* best_friends80@hotmail.com
Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips och ideér och det verkar ju bara som att de går och få via mailen så vill någon vara snäll att maila mig också så blir jag jätteglad. moonrain@rocketmail.com