Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
fru2009.blogg.se tycker det låter jätte bra! Kanonidéer
hmm..man bör väl även skriva in tack-grejs till gästerna.
Det kan man i och för sig kanske göra längst bak, som en krönika eller så.
åhh...vad jag tänker och tänker nu.
Måste man lägga tacket till gästerna i slutet?
Tänkte annars göra en "Dagens Ros", och sätta det ungefär där tidningar brukar.
Det kan väl kanske funka?
Och på festen kommer vi ju även lägga in pauser, där folk får möjlighet att gå ut och röka och gå på toa och sånt, kan man lägga in det i TV-tablån som "sändningsuppehåll" ?
fru2009.blogg.se: Tycker absolut inte att du måste ha "tacket" på slutet - blir ju helt perfekt med dagens ros!!
Angående serier så såg jag någon tipsa om serier som har med bröllop att göra som du skulle kunna använda. Tror de kanske finns i denna tråd annars kan du säkert söka på det här på BT!
Kul att du har kommit igång!!
Har hållt på med programmet nästan hela dagen idag. (har man lite att göra eller vad? )
Har fått ihop en sida med serier (5 st, det får räcka).
Tv-tablån har jag fått dit, och även fått dit "Dagens ros" där jag tycker det passar bäst.
Har kommit på att anonnserna är de jobbigaste, jättesvårt att få till. Hoppas alla har humor bara, men det tror jag.
Roligt värre det här.
fru2009.blogg.se: åh vad roligt!! Blir så nyfiken! Kan du inte maila mig så jag får se hur det blir?? hjelm47@hotmail.com
Hur har du tänkt göra med själva layouten? Ska det se ut som en tidning eller kommer du köra "vanligt" format? Vad kommer du använda för papper? *hihi* vad spännande!!
esposa - du har mail.
fru2009.blogg.se : tack snälla! ska kolla på det direkt imorgon och återkommer med respons efter det. Nu ska jag kolla schlager Trevlig kväll och pyssla inte för länge nu
esposa - det var så lite så.
Tänk bara på att jag har mest bara hunnit skriva rubriker dock, men tror man kan se ungefär hur jag tänkt ändå.
Hoppas även du får en trevlig kväll, och jag lovar, ska inte sitta uppe för länge och pyssla.
har gjort tidslinjen nu också, som många tydligen har med.
Blev tokbra, lade in Screen Beans-bilder och lade till lite text.
Till och med fästmannen blev nöjd med resultatet.