Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
vore jätteglad om någon kunde maila mig också och visa hur ni har gjort, kommer inte på något bra och vi är de första i "gänget" som gifter oss så jag har inte så mycket att gå efter
zhorty6@hotmail.com
Fast då blir texten på fel sida om jag ska vika det på mitten eller är det jag som är korkad ? Mycket möjligt.
NinaHq
Jag tar jättegärna ett mail med festhäfte, tack!!
ethorngren@gmail.com
PS. Alla söta som har lust får gärna skicka!
maria070630
du måste göra två spalter i stället. Då är det lättare så kan du skriva på båda sidorna
Jag vet inte hur man gör två spalter jag är helt IQ-fiskmås när det gäller sånt här.. tyvärr. Men alltid lär jag mig något ;)
På denna sida finns en massa mallar, länkar, clipart och annat som man kan ta hjälp av i sitt fixande av festhäfte, lycka till...
hem.passagen.se/majeda/
maria070630
Har du lyckats med ditt festhäfte?
Annars hjälper jag dig gärna.
Ett tips som jag själv tycker är fint är att lägga in bilder på brudparet, iaf tycker jag om det
HUr gör ni med upptryckningen? Skriver ni ut hemma eller kopierar ni på en vanlig kopiator??
Skriver ut allting på jobbet, på färgkopiator och skrivare.
Såg en asful inbjudan i helgen, dom hade inte ens besvärat sig med att centrera texten, dom hade bara försökt få det centrerat genom att slå på mellantangenten, hur fult som helst, dom hade även knåpat ihop en framsida själva som bara såg slarvigt ut och inte alls genomtänkt......