Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Du verkar ju jätteduktig på rim Tack så mycket !!!!!
Mer rim?
Jansson77
4.
Har du ont i kroppen
är denna kvinna alldeles toppen
till familjen en nära vän
sedan mycket länge sen....
5.
Vår toasmaster som ofta är på jakt
säljer kopieringsmaskiner i samma takt
ost är det bästa han vet
är ägare av en ny lägenhet!
1.
Här har ni spelens gudinna
som brudens bror lyckats vinna
gillar den röda druvans saft
och har huvudet alltid på skaft!
2.
Här har ni mannen med krut
som gärna tar med sig hunden ut
till jakt skogen det ofta bär
brudgummens farfar han också är
3.
Brudgummens farmor denna kvinna är
och barnbarnen hon håller mycket kär
..........
Får inte ihop det på den sista..., men kanske kan det vara till någon hjälp?
Kram Chrissa
Jansson77
Här kommer lite mer rim
Men Chrissa !!!!!!!!!!
Du är helt underbar på att rimma, dom var ju hur bra som helst!!!!
Och dom passar väldigt bra in på stilen vi har på de andra hästerna, tack så väldigt mycket!!!!!
Oh, va glad jag blev nu, hehe
Är det gäster eller hästar ni har på ert bröllop jansson 77 (förlåt, kunde bara inte låta bli )
hoppar in här med min idé en sväng.
Har funderat på det där med festprogram, och tycker personligen det är jobbigt att få det som man vill.
Men vad tror ni om man utformar hela programmet som ett nyhetsbrev? (hittade en mall för nyhetsbrev i Publisher nyss och blev lite inspirerad )
fru2009.blogg.se Det låter väldigt intressant och kan nog bli en riktig succe! Annorlunda och roligt. Men har du några förslag på hur du tänkt dig det? Jag har utformat mitt som ett "vanligt" men bollar gärna idéer med dig om du behöver (inte för att jag vet vad jag kan tillföra men )
esposa - självklart kan vi bolla lite ideér, du kan säkert tillföra något eftersom jag inte ens själv vet exakt hur jag tänkt.
Men det känns som lite eget, så jag tror det blir bra.
Tänkte att det blir som en mindre tidning typ. För på framsidan kommer det ju bli innehållsförteckning också.
Måste bara försöka komma på klatschiga rubriker (och "namn" på tidningen )
hmmm oj vad svårt... står helt still i huvudet nu! ska fundera lite på det... kanske någon annan här som kan hjälpa till också?
Låter som en jätte rolig ide´ ialla fall!!