Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Jag blir verkligen farsinerad av er som planerar era bröllop så långt i förväg. Att ni (om ni ursäktar ordvalet) orkar hålla på! Jag är redan less och vi har bestämt, planerat och utfört bröllopet inom 4 månader.
Är inte risken stor för att det blir tomt när väl bröllopet är förbi - om man nu går upp i det med sådan kraft och tid? Sen tror jag också att man hinner ju ändra sig tusen gånger innan det är dags...med detaljerna alltså (menade inte förhållandet)! Det kommer ju nya saker hela tiden...på ett/två år är ju redan det som känns läckert i dag "ute" om man säger...
Det kanske är den där flickdrömmen som är extra stark hos vissa antar jag!
tar gladerligen oså emot idéer, oså gärna bilder på era, (ni som redan gjort) festprogram
elinrunnvall@gmail.com
Tackar!! ;)
7 juli 2007
Nu är mail på väg.....
Mupu - kan inte svara för alla, men svarar för mig i alla fall.
Jag planerar för fullt (och min sambo är också med i det såklart ), fast vi kommer inte gifta oss förrän i februari 2009.
Jag förstår dem som inte förstår varför eller hur man orkar hålla på, men för min del så kan jag bara inte låta bli.
Jag trodde aldrig jag skulle få höra dessa ord från min fästman, att vi skulle bestämma datum (eller jo, klart jag visste jag skulle få höra, bara inte så snart)..
Det är en dröm som gått i uppfyllelse för mig, så därför planerar jag redan nu. Under tidens gång kommer jag nog hinna ändra mig om olika saker, men det gör ingenting för min del.
Antar att jag lät väldigt flummig nu.
Men det är min anledning till att hålla på i alla fall..
Mitt liv har varit fruktansvärt hårt, och det här var något jag bara trodde jag kunde få drömma om. Men nu när det blivit verklighet så klänger jag mig liksom fast vid det.
Hoppas du förstår lite av det jag säger i alla fall.
fru2009.blogg.se
kan du skicka mig ditt festhäfte vart såå nyfiken Mvh carina_lindau@hotmail.com
carina6 - du har mail
jag tar gärna i mot festhäften.
danne_kwaw@hotmail.com
tack:D
Jag är också tacksam för de festhäften som finns att få! Tack på förhand.
ulrika.hill@dialit.se
Här måste man ju bara hänga på, sitter som bäst och försöker få till vårt festhäfte. Men jag har idétorka.
Här är en till som vill ta del av festhäften :)
skorpisen@yahoo.se
Är det nån som hade adressen till hemsidan med serier på som någon tipsade om högre upp? Jag lyckas inte hitta någon tråd om detta, men är väldigt intresserad?