• brud  nästa år

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???

• Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??
  • Stora A

Ingen somlämnar in det för tryck?
    Tycker att det är skitsvårt att få ihop det... med vilka sidor som skall vara bredvid varandra mm...

• janson77

Stora A: jag kan skicka en mall, för festhäftet, där ser du sidorna, och som kommer i följd, sen är det bara att vika som det ska vara!

• esposa

Kolla den här länken, finns mallar för olika antal sidor i festprogrammet somv visar vilken sida som ska vara var. Jag tycker den är jättebra www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_wordmall

• HalmstadNilla

om du har det "gamla" word o inte vista uppdateringen tar du "format" "spalter" o sen två då om det är det du ska ha... Är väl nåt liknande på det nya me men jag har inte använt det så mycket än..

• Lotte_86

Något annat tips på ngt skoj att ha med i häftet? :)

• janson77

Jag vill oxå ha fler tips...

• Annika Lind

Vi har skapat vårt festprogram i Publischer, ett jätte bra program som gör mycket av pilljobbet som man annars får när man använder Word. Sedan har vi sytt ihop festprogrammet på symaskinen med silvertråd. Blev jätte bra!!

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??