• discodivan

Andra dagen med nutrilett

men jag har inte gjort det i flera månader bara typ 1 vecka rent

• discodivan

mmm - försöka är en sak - att lyckas en annan . men men vi får se, nu har jag försökt komma in i rent under påsken när sambon kan piska på mig så förhoppningsvis går det lättare o lättare , käkar cambridge nu o 3 påsar/dag e ju inte kul

• discodivan

ja uscha - nu har jag ju en klänning i stl större som jag kan ha om typ 2 kg - men målet är 70kg och att jag ska komma i min pronovias - som ändå måste sys ut - så vi får se - kommer jag bara igång igen ska det nog gå bra - tur att forumet finns när man behöver peppning

• discodivan

aha hur mycket har du gått ner o vad har du för mål? vilken stl har du i din pronovias? min är bara en stl 10 så den måste sys ut de 2 stl man kan

• discodivan

ok gud vad bra - jag har loosat 11cm i midjan o 15 på magen

men har en del kvar till klänningen - rumpan o bysten ska nog inte vara några problem när jag gått ner till 70 - men midjan på klänningen är bara 72cm o dit räknar jag inte med att komma

• discodivan

ok - ja tänk om man fick välja var man hade formerna

• discodivan

det har varit segt ett tag men vi får se - försöker komma in i ketos igen - stårpå 82.5kg sen ett tag tillbaka så jag hoppas på nedgång snart igen nu

• discodivan

rent så går det ju lättare ju längre in man kommer - magen var lite både ock i början men sen blir ju allt kanon - man mår jättebra
    nu vet jag hur jäkligt det är att komma igen - så denna gång ska jag inte synda - ( hoppas jag) - bara jag kommer i ketos

• discodivan

JAG har kissebebisar -Lurviga en randig liten kille kvar

• discodivan

har lånat en kamera så idag blir det lite bilder

lovar att om jag får jobb nu i gbg så tar jag med kissen till dig

• discodivan

annars kan du få den 14 juli förresten - vår bestman bor i Borås

jaja vi får prata om det sen

• discodivan

ok updaterar jag med - oxå svårt med ren kur

startvikt: 87.7
    målvikt: 70
    start: 12 mars
    nuvarande vikt: 81.7

-6kg

• discodivan

blev lite fel

startvikt: 87.7
    målvikt: 70
    start: 12 mars
    nuvarande vikt: 81.3

-6.4kg

• discodivan

jomen allt mitt sitter på magen så det beror på det

• discodivan

vi e DUKTIGA tejer kom igen nu - snart e sommaren här o vi har nått våra mål

KÄMPA KÄMPA

• discodivan

vi får se om jag får ngt och hur vi gör då - ja jag har inte ens gått 2 v rent på denna månad , men nu äntligen e jag tillbax på rent - man satan vad hungrig o sugen man e

• discodivan

ingen större skillnad mer än pris smak o variation o att det finns mer hjälp att få om cambridge

• discodivan

nutrilett är ocå vlcd

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett