• discodivan

Andra dagen med nutrilett

viktklubben måste det ju vara förresten - jag testade det, men det funkar inte för mig
    efter avslutad ren kur kommer man ju självklart äta nyttigt o så men för oss med 20-30kgs övervikt som testat allt - så gillar jag absolut cambridge o nutrilett bäst

• discodivan

kree
    som jag sen skrev så är det ju viktklubb

jo vi är väl medvetna om vad vi gör och vad vi i denna tråden skriver till varann o hur vi uppfattar det är väl upp till oss- vi är nu tacksamma om vi slipper dina negativa påhopp

• discodivan

kree
    och JA det e väl absolut peppning att hålla sig till kuren o inte synda

• discodivan

jo fredagar är värst tycker jag - för då e min lediga dan från barnen o jag får gå en sväng på stan själv o vill gärna fira med god lunch

jag tog en chokladcambridge med kaffe i morse mycket mer mättande med lite varmt

lycka till idag minoo

• discodivan

kree

vi har inte bett om åsikter om vad vi gör eller andra sätt att banta - vi har denna tråd för VÅR skull - för oss som bantar så här

starta gärna en egen tråd med dina åsikter och sluta förstöra våran. ok?

• discodivan

jag vet inte - skillnaden e väl att man vet att cambridge funkar - det känns liksom tryggare - även om näringsmässigt så tycker jag att 4 nutrilett o 3 cambridge e lika

• discodivan

det jobbigaste med att banta är att man alltid måste hålla på o försvara sig för sin omgivning - DET är 10ggr jobbigare att behöva hålla på med än att försöka äta enligt ngt man själv tror på

• discodivan

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars

vikt 19 mars: 85,1
    totalt: -2.6kg

förlorade 3 dagar pga mitt syndande i fredags

• discodivan

snowsee -tack

jag har nu satt mitt mål att gå på ren kur cambridge fram till 6 maj då jag fyller år - phu verkar lång tid - men har jag nått mitt viktmål då är det ju en fis i rymden

• discodivan

åh vad guttigt - ja jag har ju 15 kg kvar till 70 då jag hoppas kunna komm i brudklänningen tar jag lite till behöver jag inte ens sy ut sömsmånen så vi får se hur det går

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett