070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Lothis
vad kul, i Sverige är det precis tvärtom, här bör man svara inom en vecka efter att man fått inbjudan oavsett vad det står för OSA datum
Intressant det där när man bör svara eller inte! Visste inte att man bör svara veckan man får inbjudan... Vad är det för mening med senare OSA då?
Vi har fått skriftliga ja-tack från.... tada da da.... Pappas föräldrar (norska), sambons farfar & fru.... Hrm... å sen mejl från "ungdomarna"
vet inte varför, men det ligger nått i det... tänk vad mycket lättare det varit att sköta planeringen om alla tackade ja/nej inom 1 vecka, då kan man ju fyllnadsinbjuda folk utan att det är aldeles uppenbart.
Sen är det väl så att det gäller de sm redan vet om de kan komma eller inte, vi som gifter oss i semestertider får ju snällt vänta på att våra gäster får besked om ledighet mm
Vi satte också OSA till 1 juni och har fått in en del svar redan. Men jag räknar nog med att de flesta kan komma. De som inte kan har hört av sig.
Där emot har vi inte fått några skriftliga svar, men det kan bero på att vi bara skrev ut telefonnummer.
JuliBrud07 - Vi ska ha festen på Örnvik konferenshotell...ni då?
Jag börjar bli lite stressad.... det är många som inte har OSA´t ännu.
sambon har inte skött sina uppgifter (kantorn, fixat sina kläder etc..)
eliin - Aha okay. :) Vi ska vara i Gammelstad på Luleå hembygdsgille. Jätte nära kyrkan. :)
håller på att välja brudbukett nu, ska träffa floristen på måndag... svårt det här!
Sambon kom hem från Tyskland igår - med bilen full! Skönt att en av hans uppgifter är klar i alla fall :)
N&N
har bett min sambo göra en sak i 2 veckor nu, efter 1 vecka började han kom på att färgpatronen var slut så han kunde inte göra klart. Den nya var fixad på måndag men det har ännu inte hänt något
I morgon ska vi ha vinprovning för vinet till maten. Han har ff inte handlat det och senast jag kollade så verkade han inte riktigt veta vad det var vi beslutade att vi skulle ha att äta heller. SKa be om 3 olika sorters vin i 3 olika prisklasser till varje rätt å göra blintest hemma med våra toastmasters.
JAg har kollat när vårt närmaste system stänger så jag kan rusa ner 10 min innan stängningsdax om han ff inte har fixat det i morgon.
varför är killar ibland så hopplösa? känns som om jag jagar en 4 åring *ledsen*