• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

Jag vill så gärna bröllopsfixa, men med vad? Vi har typ allt under kontroll... OSA-datum är 14 maj och efter det kan vi i alla fall fixa med bordsplacering odylikt. Den 4 juni ska vi träffa vigselförrättaren, fotografen och jag ska få en provuppsättning och sminkning. Trodde aldrig att jag skulle ha så här lite att göra med bröllopet nu... :)

• JuliBrud07

eliin - Äsch vad synd! Jag har tyvärr inte icq. :(

• mirimax

Jag vet fortfarande inte vem som ska viga oss Borde dom inte ha koll nu på vilka som ska jobba i sommar, börjar bli stressad över att inte ha träffat präsen än och det knappt är 2 månader kvar.

• förhoppningsis

N&N
    jag broderar näsdukar med vårt monogram på til mig och min blivande

• förhoppningsis

Å nu har jag bokat möte med konditorn för tårtor, provsmakning och dekoration mm
    *mums* ska bli kul

• N&N

Idag ska jag printa ut våra placeringskort på jobbet så att jag har något att pyssla med ikväll :) Bara två har tackat nej hittills och det är bara typ 15 kvar som inte har svarat. Får väl slänga deras om de inte kommer.

• förhoppningsis

N&N
    ska du börja med bordsplaceringen innan du vet om folk kommer eller inte? Är inte det risk för att du måste göra om allt om det visar sig att folk inte kommer?

• N&N

Nej nej, alltså jag ska fixa bordsplaceringskorten, de ska printas ut och fästas i våra egenhändigt gjorda servettringar (av pärlor och silverståltråd) och det är ju bara att börja fästa dem som har svarat ja, typ 80 stycken...

Vi har OSA 14/5 så snart kan jag göra alla hoppas jag.

• NollSju

Idag smet jag från jobbet på förmiddagen och sprang ner till Stadskansliet och lämnade in vigselanmälan, hindersprövning och rubbet. PIRRIGT!!!! Nu är det på riktigt!!! Nu får man bara snällt vänta på att få ett klockslag också!!!! Jag ska bli någons hustru!!!!!

Svar på tråden 070707 tråd 6