• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • förhoppningsis

Gerda
    precis!! samma med tiaran, pärlor, fast 4 små blingar bland pärlorna för at det ska synas lite i mitt hår (blond)
    har axelbandslös klänning så jag måste ha mina pärlor rätt tight

• N&N

Gillar också pärlor, men hade köpt ett strasshalsband då det är lite strass på livet till klänningen. Ångrade mig och hittade ett set med halsband och örhängen på Bröllopskällan där det både fanns pärlor och strass - så himla fina. Bara 350 kr för hela setet också.

Ska ni ha krona eller tiara eller nåt annat?

• förhoppningsis

tiara Nixa T214 ska jag ha

har oxå lite bling på klänningslivet så jag var rädd att det skulle bli för mycket med strass runt halsen, har dessutom det varje gång jag går på baler mm

• Gerda

förhoppningsis & N&N

Nu känns det riktigt spännande med våra bröllop! Längtar riktigt nu (har varit så stressad den senaste tiden så bröllopet har skjutits bort) och till att se allas fina bröllopsbilder!

BT lär ju sprängas av bröllopsberättelser och bilder efter oss 070707: or!

• eliin

Gerda - Vilka fina smycken!

Jag har jättesvårt att bestämma mej om jag ska ha ngt halssmycke alls...så här ser min klänning ut, vad tycker ni halsband eller inte...?

www.parisette.com/img/4123.jpg

• förhoppningsis

Elin

min klänninghar oxå utsmyckning högst upp å är axelbandslös som din, jag kommer ha ett snävt pärlhalsband med pärlor i samma ton som klänningen. Provade med å utan å tyckte att det såg naket ut utan, kommer ha håret uppsatt

• eliin

förhoppningsis - hmm, då gäller det "bara" att hitta pärlor som går ton i ton med klänningen...var inte det svårt?

• Gerda

Elin

Fin klänning! Jag tycker nog att ett stilrent, kanske stramt halsband skulle passa? Men det beror ju helt på håruppsättning och andra detaljer. Prova och se om du tycker det blir naket eller inte med eller utan halsband!

• eliin

Gerda - Tack! Jo, jag måste forska lite mer i det där...som du säger beror det ju på många andra saker oxå...

• N&N

Gerda, instämmer! Vill bara prata bröllop hela tiden men andra är ju inte lika intresserade förutom här på BT :)

Svar på tråden 070707 tråd 6