070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Nu har jag hämtat ut ringen!!
köpte tiara i dag och var hos floristen igår... skönt att pricka av saker från listan
Gerda - Har oxå små fötter! Bläää! Jag köpte ett par vita vagabond med kilklack ca 3-4 cm. Inte alls höga så du borde kunna gå i dina efter en kvart! ;)
Hej, här sitter jag och smygläser nu och då, fast jag är väl dålig på att skriva.
Har idag varit hos floristen och tror min bukett blir den vackraste av dem alla!
Hindersprövningen både skickad och kommit tillbaka. Vi har äntligen bestämt gemensamt efternamn.
Partnerskapsförättaren ska vi träffa nästa vecka och prästen veckan därpå.
Har fått och pratat med kantorn och vi ska träffa henne med prästen i kyrkan senare. Ska ju bara ha två psalmer från henne.
På torsdag ska vi med tärnan och prova klänningar. Ska bli kul!
Ska hämta ut tjejens ring nästa vecka.
Mormor har fixat jättefina begagnade linnedukar i blått till vrakpris.
Annars händer det nog inte så mycket. Tar det ganska lugnt, men snart är det väl slut på friden.
Åh, hindersprövningen kom tillbaks idag !!! Känns häftigt att ha det på papper, inte att vi är gifta, men att vi kommer att bli om en snar framtid
Har även varit på samtal med prästen och bestämt ordningen samt vilka psalmer vi ska ha, passade på att öva lite också .
Har även hittat serveringspersonal *skönt*!
Även jag har köpt ett par skor! Hittade ett par vita på Din Sko, med liten kilklack och öppen tå - så fina så! Vill köpa ett par skor som jag kan använda sen också! Även jag är lite ovan att gå i högklackat, så jag måste vänja mig sakta. Har två knän som hoppar ur led ibland, vill INTE att det ska hända på bröllopsfesten....
Julibrud 07
Ja, det är inte lätt med skor när fötterna är så små! Får öva öva öva här hemma!
förhoppningsis
Vad roligt! Har du nån bild? *nyfiken* För visst var det hos Lennart ni fick den gjord?
Uff, här får vi olika besked om hindersprövning. I norge säger ed att vi ska ansöka i sverige, men häromdagen ringde de fr sverige och sa att vi måste söka i norge. *suck* Så nu är det ingen som vet var i hela världen vi ska göra vår hindersprövning.
jo, hindersprövningen, såg att nån mer frågade men hittade inget svar.. Visst är det så att namnbyteslappen kan man skicka med prästen sen eller hur.. Inget man behöver skicka in innan o få godkänt o så..?
SÅ kul att det börjar hända saker.. När ajg hittade till tråden för ett halvår sen var det nästan ingen som börjat på allvar. O nu är vi snart där.. bah! blir lite stressad.. Fortfarande mycket kvar!
Gerda
Har ingen bild, men det är en Engelbert solitär. min blivande låste in den direkt vi kom hem så jag inte skule prova den hela tiden...
Hur går det med skorna?
förhoppningsis
Ja just det! SÅ var det! *teflonminne* Då vet jag nog hur den ser ut!
Smart av fästmannen din, A VILL låsa in våran... men too late... haha... Fast jag tittar mest på den, inte provar.
Skorna... tjaaa. De står på vardagsrumsbordet och utmanar mig. inte så lätt att prova nya skor när man har en tung bebbe på armen
JuliBrud07 - Har inte varit här på ett tag... Nä, min msn har slutat fungera av ngn konstig anledning. Men du kanske har icq? Ifall du har, 57583177, det är min sambos som alltid står igång.
Tjoho - idag kom hindersprövningen från Skatteverket. Tack för det! Jag ska personligen springa ner och lämna kuvertet på Stadskansliet imorgon! *jippie*