• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • eliin

JuliBrud07- vad skönt att vara så nära

• HalmstadNilla

förhoppningsis... jag vet vad du menar. jag brukar oxå få ha egen back-up... RInger tom o bokar frisörtid till min m2b..

• JuliBrud07

eliin - Jo det är skönt. :) Jag väntar på min klänning men det tar ju sån tid. Jag vill ha den NU!!! :)

• förhoppningsis

HalmstadNilla

Han köpte faktiskt vinet igår *impad* hade det inte varit för att han ringde och undrade vad det var för mat på bröllopet så hade jag nästan blivit chockad.

Hur kommer det sig att jag kan menun nästan utantill å han inte ens vet vad det är för kött

• eliin

JuliBrud07 - Mm, jag förstår det...hur längesen beställde du..? Jag längtar till min blir helt klar

• JuliBrud07

eliin - Jag kommer inte riktigt ihåg men jag mailade förra veckan då sa dom att den ska bli klar om ca 2 veckor, så nästa vecka borde den vara klar. Lääängtar! Hoppas jag får bilder innan jag åker till Sthlm så jag kan kolla lite efter smycken å sånt. :)

• förhoppningsis

Igår var det vinprovning! lätt bakis idag men oj vad vin vi drack, men nu vet vi garanterat vad vi vill servera på bröllopet.
    Hade toastmaster möte oxå, känns jättebra!

• N&N

Då är ni ju bra med! Vi försöker få ihop en middag - utan barn - med våra toastmasters och det är inte lätt. Tror att det blir i maj i alla fall.

• N&N

Igår kväll satte vi ihop "drinkramar", d v s utskrifter på goda drinkar med bild i ramar köpta på Ikea. 12 st ramar fick vi ihop och det blir kanonbra. Ska ha ramarna vid den fria baren som inspiration.

• förhoppningsis

N&N
    ja det är trevligt att kunna slå ihop det hela.

Drinkramar låter kul, vi funderade på nått liknande men överlåter nog åt barpersonalen istället att berätta vad som finns.

Svar på tråden 070707 tråd 6