070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
joo det har funits en bild på deras forum men jag hittar inte igen den nu och jag tar mig inte in på min hotmail/msn där jag har länken. :(
m2b fixade sin kläder idag. Svarta byxor o väst, kritvit frockcoat me lite struktur mönster i..
Men de tvingade honom att köpa vita hängslen o svarta strumpor oxå trots att han har både ock.. Han är för feg för o säga nej... Men men. "går väl åt"
Thunberg
Köpte på eliteladies på nätet, den är jättefin, fick med strumpor oxå + string men de kommer jag inte använda.
Har inte provat med klänningen ännu eftersom jag inte är kapabel att prova den utan påklädningshjälp. Men idag efter 16 kommer en kompis över å hjälper mig
*håll tummarna*
vill oxå ha min ring nu, den kommer inte förrän om 1.5 vecka =(
min ring har legat hos guldsmeden sen vi förlovade oss för ett år sen. Den hängde ihop med förlovningsringen innan.. Ska man hämta ut den nu alltså? Jag hade tänkt hämta den bara ett par veckor innan men iofs, man har ju en del annat o tänka på då... Kanske är lika bra. Ska bara komma på vad vi ska skriva i dem. Min har ganska ont om plats för den är jätte smal i ena änden..
Yes! Nu hörde Lagerfeldtdesign av sig om att vår caketopper är klar! Ska bli spännande att se den, har beställt en med mig, sambon och våra två döttrar = näbbarna.
Vi beställde våra ringar redan i december för en vän har en kontakt som gjorde att vi fick 40 % rabatt på våra egendesignade ringar. De är rätt stora och tunga så jag försöker vänja mig lite vid den :) Tar fram den då och då och testar...
HalmstadNilla
jag resonerar som så att allt som kan göras i god tid innan bidrar till att minska stressen sista veckorna...
Hur går det med planer på era blivandes svensexor då? eller är de inne å läser här så ni inte kan avslöja nått.
Min M2B är aldrig här så jag kan avslöja att planerna är i full gång
Så resonerar jag också! Hade en diskussion med min sambo igår om just detta. Jag planerar det mesta efter våra diskussioner (har haft mer tid) men just hans delar tenderar att skjutas fram och när jag frågar lite försynt tycker han jag tjatar; "det är ju gooootttt om tid"... Jag är riktig planeringsmänniska och blir stressad om allt ska göras i sista stund, men jag försöker verkligen ge honom tid och rum och inte tjata men ändå blir det fel... Några råd?