• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

Vet ni!! Idag fick jag ett paket med tygprover (!) och ett brev där det stod med utklippta pappersbokstäver "nu är det nära".... shit, ska de börja redan inför möhippan!!? :) Ska bli så grymt kul och nu känns det verkligen som om bröllopet snart ska äga rum...

Pust, måste ta tag i detaljerna nu. Sambon och min pappa åker till Tyskland i nästa vecka för att handla all dricka och nu har vi bjudit in 8 kompisar som ska vara med oss på feststället redan från fredagen. Vi betalar deras rum på anläggningen den natten och vi ska fixa under dagen och ha lite grillning och mys på kvällen. Då känner de till köket och lokalen ordentligt och kan visa serveringspersonalen och cateringen när de kommer på lördagen.

Sen ska vi ha drinkkväll inom ett par veckor med kompisar för att bestämma vilka drinktillbehöver vi ska ha i baren (blir väl typ 9 olika drinkar man kan göra själv).

• förhoppningsis

hur lång tid tar det att få tillbaka hindersprövningen?

• N&N

Vi fick tillbaka vår hindersprövning (två papper) efter några dagar bara.

• JuliBrud07

eliin - Tror inte du såg mitt förra inlägg i den andra tråden. :)
    Vart har du varit och måttat dig? Vi har skickat in hindersprövningen i måndags...:D Det börjar närma sig!!! :D

• Gerda

Idag kom blivande svåger med våra ringar!!!

Sååå nöjd och oj vad jag längtar nu! Provar ringen för .... många gånger redan!!!

• JuliBrud07

Fick oxå min ring idag såååå nöjd!!! :D

• Gerda

julibrud07
    Visst är det kul! Allt blir så verkligt!
    Var det du som oxå beställde fr Lennart?

• JuliBrud07

Gerda - Japp jag beställde oxå av Lennart. :)

• Thunberg

Förhoppningsis

Vart har du beställt korsett o vad tyckte du om den? Funkar den bra under klänningen?

Svar på tråden 070707 tråd 6