070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Gerda
menar du då en slät ring med 5 diamanter som ligger nedsänkta i en täti,ponerad av alla som är konstnärliga nog att designa egna ringar
vad konstigt det blev
menar du en slät ring med 5 delvis nedsänkta diamanter i en tät rad?
de är så fina!
Imponerad av alla som är konstnärliga nog att designa ringar
förhoppningsis
Konstnärligt arbete eller inte tja... Den ringen jag ville ha fanns inte exakt som jag ville ha riktigt (nu vet jag ju heller eg. inte om slutresultatet blir osm jag tänkt ).
Det blev faktiskt billigare att få den tillverkad än att köpa en färdig, liknande ring - med den stenkvaliten som jag ville ha.
Ja, det är fem stenar men inte helt nedsänkta och så ska det vara en rand med guld emellan varje sten. Svårt att beskriva!
låter väldigt fint!
har en ungefärlig ide av hur det nog ser ut...
jag är så okonstnärlig man bara kan bli, mitt julpyssel med vänninorna ser ut som nått som tillverkats på dagis eller så =)
Ett under att våra inbjudningar blev så fina
precis!
har varit å tittat på min ring flera gånger å senast jag var där insåg jag att det finns ingen annan ring jag hellre vill ha, så jag är jätte nöjd! Blir lika glad varje gång jag ser den.
Borde göra det men nu är det snart dax att laga middag. Har nästan valt inmusik, fick den på orgel nyss å den är jättefin så nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem så han får tycka till oxå
ha en trevlig kväll
gå in på chatten nu
Idag kom mina underkläder!! Bestält på nätet, men jag kan tyvär inte prova dom för jag får dem inte över huvudet själv. Fastnade i korsetten med armarna sträckta rätt upp i luften =( Ringde in en kompis som får komm aöver å hjälpa till att prova. Kan ju knappast be sambon, men r den lika svår att komma ur som i så kommer vi ha en hel del att pyssla med på bröllopsnatten *s*
Hmm, var tydligen ett tag sen jag kikade in här...ny tråd och allt =)
Detta har hänt sen sist...
-Inbjudningarna är klara, ska skrivas kuvert bara
-Jag har varit å måttat för omsömnaden (heter det så) av min klänning
-Fixat skor åt mig och m2b
-Fått tillbaka hindersprövningen
Känns som att det borde vara mer, nåja kommer inte på det.. =) Ha det bra allihopa!!