Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Hihi, visst hade man börjat fundera redan ett år innan (vi bokade lokalen nästan 10,5 månad i förväg...). Men nu är det snart dags att sätta igång på allvar! Kläder, ringar, inbjudan etc känns som det börjar vara läge för nu
Hej tjejer!
Gotland, kommer du ihåg den där buketten med fjädrar som du skickade bild på? Har du kvar länken?
Känns som jag är så tidig med allt; har redan köpt klänning och skor (sjukt tidigt jag vet!). Och har tvingat sambon att bestämma vilka inbjudningskort vi ska ha Fast nu är det HAN som hetsar att vi ska skicka ut dem redan i augusti (ha ha).
Vigselringar har jag letat sen januari - tror faktiskt jag bestämt mig för vad jag ska ha.
Vad ska jag ta tag i nu?!
c_t: undra om det inte var denna du menade
www.bellarugosa.com/winter.htm
~vinterbrud~: Är lite avis på dig. skulle gärna ha klart allt det men det har inte funkat. Men nu i sommar tänkte jag att man kan ha lite tid att åka runt och prova. Sitter och surfar runt på massa ställen. Ska definitivt kolla in KIK!! Vad har du hittat för skor?
Ja tack!! Leter förgäves efter tips på annorlunda buketter.
Tycker att den där är häftig på sitt eget speciella sätt
Ja, den med fjädrar var verkligen häftig! Tyckte de flesta bilderna där var otroligt snygga. Får se om man kan sno någon ide därifrån.
fick ett boktips också från en tjej här på BT med massa inspiration.
Blir så less över att jag inte hittar en bukett som känns som "min".
Jag letade inte ens bröllopsskor utan var ute efter vanliga skor att ha i sommar. Då hittade jag ett par skor på Wedins för 399kr - jättefina! Ren flax.
Och klänningen är jag inte 100% säker på att jag ska ha, men nu har jag iaf en "reserv" om jag inte hittar ngt jag gillar bättre. Jag har så svårt att hitta något jag gillar - tycker allt är så princess- eller marängaktigt (inkl den jag köpt). Och sjukt dyrt!
vinterbrud
den kappan som du har köpt är verkligen jättefin!
Jag tycker att det är så himla svårt att bestämma sig för en stil. Har surfat runt flera kväller på olika siter och det finns ju hur mycket som helst!! Måste nog åka till en butik och börja prova lite så man får se vilken stil som passar en själv bäst... *suck*