Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
RufsMaja
Det är ju helt upp till dig och din m2b vad ni tänkt er och hur ni känner. Både traditionellt bröllop och att gifta sig utomlands har ju sina för och nackdelar. Den största nackdelen med utomlands är väl att ens nära och kära inte kan vara med men blir billigare som är fördel. Traditionellt bröllop blir dyrare men då får du ha alla där men är som sagt helt beroendehur man är som person.
Har vi en lista på alla som hänger här? *glömsk
Nu var det länge sen jag var inne och oj vad det händer mycket.. Börjar bli lite stressad nu, bara 8 månader kvar och jag får inte tag på fotografen jag preliminär bokad...
Tror inte listan blivit uppdaterad på ett tag..
Jag har inte heller vart här på ett tag, kul att det verkar vara många som är på G nu :)
tiden går, snart är det 2008 :)
Ska också gifta mig i Täby Kyrka och ha festen på Nygård. Det blir nog kanon! De är så trevliga på Nygård och har inte strulat det minsta för oss. Försökte boka en annan lokal först men det var bara strul och problem. Verkar som att de flesta har vissa problem på den fronten...
Matilda08, vad kul! Vilket datum har ni?
Hej,
jag är också i Täby kyrka och Nygård, 24 maj. Samma historia här, försökte med annat där man kunde ta med dricka, men det gick inte så bra.
Monken, vi var faktiskt också inne på Aquaria först, verkar som vi tänker likadant! Såg din fråga om meny på juni-tråden, men det är bättre att jag hänger här, eftersom jag är en Maj. Vi har inte bestämt meny än, jag vet inte om de skulle ändra meny eller hur det var.
Jo, de har nya menyer för varje år, sa de till oss, men de är även flexibla och kan laga till det man vill ha ändå. Vi tyckte Rödbetscarpaccio lät oerhört gott som förrätt, sen vill vi ha någon sorts fläskfile till varmrätt. Sen hoppas vi att de kommer att ha kvar Crème brulée som efterrätt, för det är ju bara för gott!!!
Vi var på Nygårds skänkstuga och smygåt innan vi definitvbokade. De hade grillkväll, och jag kan säga att det var otroligt gott! Vi rullade därifrån...
Ja, de verkar ha väldigt fin mat där! Vi har pratat om att gå dit och äta någon kväll nu i höst!