• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

Jag håller på att titta på olika cateringförslag..och resmål för bröllopsresa.Vill till mexico men är väldigt dyrt då det enda sättet är att flyga reguljärt och boka hotell genom internet.

• Godisråttan

0205
    kan inte denna vecka men nästa vecka kanske? Inte 17/10 då ska jag lämna in bilen på verkstan.

• Brud-08

Det vore jätetkul med en fika.. nästa vecka funkar nog för mig..

• Brud-08

Har suttit och tittat på pwfoto.com nu och gud vad jag längtar till mitt bröllop.

Har iallafall fått tag på min fotograf nu oc hon är bokad är så glad och nöjd..

• Brud-08

Vad dött det har blivit här.. vad händer med er???

• lillfoppa

Hej!
    Det verkar som inte bara jag har haft fullt upp!! Kram

• Brud-08

Ja, det har det varit för mig med.. men börjar lugna sig nu.

Vad ska ni har för bordsdekoration???

• Godisråttan

Brud-08 skrev 2007-10-17 15:41:58 följande:

Ja, det har det varit för mig med.. men börjar lugna sig nu. Vad ska ni har för bordsdekoration???
    Vi ska ha färska blommor
  • also

Hej allihopa bor i sthlm jag med och ska gifta mig 1 mars nästa år i nacka kyrka

• Brud-08

Ska ni bara lägga dessa på bordet.. eller ska du göra någon "grupp" med blommor??

• Godisråttan

Brud-08
    Inte kommit så långt i planeringen men antalgligen ha blommorna i arrangemang.

Vart är alla i denna tråd?

• Monken

Här är jag i alla fall Planeringen har inte rört sig så mycket. Det känns som om man inte kan göra nåt "redan nu" samtidigt som det är dumt att skjuta upp till sista stund. Märklig känsla.

Jag var inne och kikade lite på vigselringar igår, vet inte riktigt vad jag vill ha, men börjar få en liiten aning i alla fall.

• Monken

Var ska ni andra köpa era brudskor?

Jag har ett par jättesköna vita, fast de är helt utan klack... Tror att jag nog vill ha en liiten klack i alla fall, dels för hållningens skull och dels för att min klänning har ett litet släp.

• Godisråttan

Monken
    Jag vill ha vita skor med kilklack, sköna OCH fina.Håller ögonen öppna nu på reaskorna

• Monken

Jag har kikat på reaskorna, men det är oerhört ont om vita skor... Har sett ett par fina på en sida på nätet, men vet inte om jag vågar köpa skor som är oprovade...

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008