• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • lillfoppa

Tjo! Tog en stund innan jag fixade uppgraderingen har haft trubbel med anslutningen... Hoppas alla mår ok? Själv märks det att hösten e här... snorig och rasslig e redan vardagsmat hemma hos oss..Kram

• 0205

Jag älskar hösten, men skippar gärna snoret och rasslet

• lillfoppa

det är dessa envisa dagis baciller som härjar nu fattar inte att barnen står emot men vi vuxna bara suger åt oss...kram

• 0205

KOmmer ihåg när jag bodde i Oslo o jobbade på småbarnsavd på dagis, var sjuk JÄMT..
    min son är förkyld (lite snorig o kinkig) för första ggn i sitt liv, men han är lika energisk o underbar som vanligt

lillfoppa skrev 2007-09-06 19:45:18 följande:
    det är dessa envisa dagis baciller som härjar nu fattar inte att barnen står emot men vi vuxna bara suger åt oss...kram
  • lillfoppa

Ja barn har en underlig förmåga att stå emot det mesta känns som om man får för sina synder... ha ha

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Fd godisråttan
    Vilket dåligt drag det är här på forumet efter att det gjordes om! Trist!!
    Hur är läget med er?Hur går planeringen?

• Brud-08

Här rullar planeringen på, satt faktist och kolla vad jag vill ha i festprogrammet just nu, och ska bestämma vilka sololåtar i ska ha i kykan.

Hur går det för er andra??

• 0205

Det rullar på med planeringen här med

Ska ju beställa drageér att dekorera med på bordet o ev. ge bort i favors, f.d godisråttan o en från en bröllopstråd på familjeliv o jag ska beställa tillsammans o dela på frakten, någon annan som också vill haka på?

Beställer efter nyår någon gång.

Dessa är det (jag ska ha de guldiga btw )

www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined

• lillfoppa

Hej! planeringarna går som bara den har knappt tid till något annat med 2 barn och höstföyrkylningar... E just nu på jakt efter lite fest tips... och så håller jag på och lusläser lite bröllopstidningar... Och ni andra?

• Nanny Macphee

Hoppar in på eran stockholms tråd vi har tänkt gifta oss 8 augusti kyrkan har jag bokat nu hoppas vi att våran präst kan den dagen också.
    Annars får vi ändra dag.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008