Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Tjo! Tog en stund innan jag fixade uppgraderingen har haft trubbel med anslutningen... Hoppas alla mår ok? Själv märks det att hösten e här... snorig och rasslig e redan vardagsmat hemma hos oss..Kram
Jag älskar hösten, men skippar gärna snoret och rasslet
det är dessa envisa dagis baciller som härjar nu fattar inte att barnen står emot men vi vuxna bara suger åt oss...kram
KOmmer ihåg när jag bodde i Oslo o jobbade på småbarnsavd på dagis, var sjuk JÄMT..
min son är förkyld (lite snorig o kinkig) för första ggn i sitt liv, men han är lika energisk o underbar som vanligt
Ja barn har en underlig förmåga att stå emot det mesta känns som om man får för sina synder... ha ha
Hej tjejjer!
Fd godisråttan
Vilket dåligt drag det är här på forumet efter att det gjordes om! Trist!!
Hur är läget med er?Hur går planeringen?
Här rullar planeringen på, satt faktist och kolla vad jag vill ha i festprogrammet just nu, och ska bestämma vilka sololåtar i ska ha i kykan.
Hur går det för er andra??
Det rullar på med planeringen här med
Ska ju beställa drageér att dekorera med på bordet o ev. ge bort i favors, f.d godisråttan o en från en bröllopstråd på familjeliv o jag ska beställa tillsammans o dela på frakten, någon annan som också vill haka på?
Beställer efter nyår någon gång.
Dessa är det (jag ska ha de guldiga btw )
www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined
Hej! planeringarna går som bara den har knappt tid till något annat med 2 barn och höstföyrkylningar... E just nu på jakt efter lite fest tips... och så håller jag på och lusläser lite bröllopstidningar... Och ni andra?
Hoppar in på eran stockholms tråd vi har tänkt gifta oss 8 augusti kyrkan har jag bokat nu hoppas vi att våran präst kan den dagen också.
Annars får vi ändra dag.