• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

0205
    nä har faktiskt ingen favvofärg sådär...skulle vara rosa då men det vägrar min m2b och rosa kan lätt bli lite barnsligt kanske...

• 0205

Hej tjejer..

Igår friade min sambo ^^ Vi har bestämde datum för att gifta oss tillsammans i somras, han skulle fria "ordentligt" senare. Igår var dagen! Han hade ordnat barnvakt i smyg o när vi kom till restaurangen stod det blommor på bordet från honom med ett kort, det var underbart, god mat med.

Man borde komma iväg på date oftare, var så romatiskt!

• Pumpkin

Tråden flyttas till Medlemsgrupper - Stockholm.

/Moderator

• Brud-08

Haloj igen! Har varit bortrest och massor av annat, men nu är det verkligen dags att ta tag i en hel del saker.

Börjar få panik över att jag inte får tag i min fotograf som jag preliminär bokat. Så nu måste jag börja titta efter någon annnan, jag som var så glad att det lettande är över. Men men..

Hur går det med fika planerna?

• fyffy

Hej, får man hänga med i tråden? Bor i sundbyberg, bröllop 6 september 2008 :)

• 0205

varmt välkommen :)

fyffy skrev 2007-10-02 21:39:09 följande:
    Hej, får man hänga med i tråden? Bor i sundbyberg, bröllop 6 september 2008 :)
  • 0205

Tror jag frågat det tidigare, men har vi dragit ihop en lista på alla som är i tråden någon gång? Jag har hemskt minne.

• Godisråttan

Nä tror ingen lista finns..

• 0205

Då gör vi en :)

Fyll i er i datumsordning!

24 maj - 0205 - Therese & Jens, kl. 13, Utomhus Tantolunden

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008