• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • 0205

En fråga.. ska ni skicka ut save-the-date kort utöver inbjudningarna?

• Brud-08

Hejsan tjejer!

Hoppas verkligen det blir en fika snart igen, dumt att det precis ska bli mycket på jobbet så man missar det.

Ska ut och titta på klänningar nu i helgen, vilka affärer har ni varit i??

Vet inte riktigt var jag ska börja.

0205: Vi ska inte skicka ut save-the-date kort, skickar ut inbjudningarna en bit innan istället och hoppas på det bästa.

• Godisråttan

0205
    Har du några bra tips på save the date prylar man kan skicka?typ kylskåpsmagnet...

Vi gifter oss 3maj och inbjudningarna kommer 14feb alla hjärtans dag. Är det för nära inpå?Ska jag skicka save the date?tror de flesta vet om det allafall..

• 0205

godisråttan

vi gifter oss 3 vecko efter er o har även vi planerat, efter tips härifrån ;) att inbjudningarna ska anlända i folks brevlådor på alla hjärtans dag.
    De flesta vet om att vi ska gifta oss, vi kan inte hålla tyst, o vi ser ingen anledning till att göra det heller :)

så inga save-the-date-kor, tycker inte ni behöver det heller om man ser till datumet.. men tycker man att det är en kul grej så kan man beställa på vistaprint.se
    de har magneter o andra prylar o en rätt fin layout med ett hjärta som det står "i do" på..

www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/studio.aspx&cfs=-1&ref=1&icparts=yes&pf_id=286&combo_id=47931&category_id=5183&combo1=9267.79.8.69851%7c69851%7c472%7c0&referer=http%3a%2f%2fwww.vistaprint.se%2fvp%2fns%2feasypath%2fgallery.aspx%3fcategory_id%3d5183%26page_num%3d1%26g%3d135%26gallery_name%3dInbjudningskort%2b-%2b95%2bx%2b210%2bmm%26basecolor%3d0%26logo_id%3d0%26gtype%3d1%26ref%3d1%26index_designs%3d4%26selNumDesigns%3d96%26xnav%3ddispCount

oj, vilken lång länk!

• 0205

man kan skriva save the date istället för kom o se på den..

• Brud-08

0205: Bara en liten varning att inte prata om det för mycket, vi hade ett bröllop förra sommaren i släkten och alla var så trött på bröllopet efter att ha hört all planering att vi inte var så sugna på att gå. Det blev lite för mycket för oss...

• jolpe

Hej tjejer riktigt trevligt igår, får göra om det snart.

0205 litet tips vi fick en save the date med julkortet vilket jag tyckte var trevligt ;)

• 0205

brud -08

vi pratar inte om det på det sättet, utan vi har bara sagt att vi ska gifta oss o vilket datu o att de är bjudna.. sen de närmsta fick höra lite bröllopsplaneirng precis när vi hade bestämt oss, men det blåste över snabbt..

tack ändå för omtanken :)

• Brud-08

0205: Då är det ingen fara, ville bara varna lite.

Någon som har några tips på solist till ett bra pris.. Håller på att bli galen, de jag hittar är alldeles för dyra.

• 0205

Verkar inte som alla hittat till nya versionen av BT än :(

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008