• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

0205
    Inte bestämt riktigt färgtema ännu...Jättefina!

• 0205

Fick svar från företaget nu, det är minst ett halvårs hållbarhet på drageerna, den andra tjejen på Familjeliv ska gifta sig i juli, när var det du skulle gifta dig nu igen? *glömsk*

jag ska gifta mig i slutet av maj.

• barbamamman

Hej!
    Ansluter mig här om jag får! Har inte hunnit läsa igenom hela tråden än, ska läsa ikapp så fort jag kan!

Vi ska gifta oss i april nästa år, troligtvis 19:e, ska bara kolla att lokal o catering är ledigt. Kommer gifta oss borgerligt, på Djursholms slott där vi även ska ha festen..

0205: är du möjligtvis 0205 på fl oxå?

• 0205

välkommen barbamamma!

På FL heter jag 02 05 (med mellanslag mellan)

vad heter du på FL?

• barbamamman

0205: nämen vad trevligt, jag är Lollolis på fl, så då hänger vi i samma tråd, fikatråden för dec-feb-mammorna i Stockholm!

• 0205

barbamamman

Men vad kul! :D

Grattis till bröllopet!

Hur långt har du kommit med övrig planering? klänning etc?

• barbamamman

0205: tack detsamma!
    Klänning är faktiskt redan införskaffad, tärna och marskalk är tillfrågade.. I övrigt har vi inte kommit så långt. Just nu klurar jag framförallt på inbjudningar o sånt, hur man ska göra dem. Får inte vara alltför tidskrävande känner jag eftersom dottern kräver mkt tid, o vill inte känna mig stressad över att hinna med!

• 0205

barabamamman

Min klänning är också redan införskaffad ^^

Inbjudningarna tänkte vi ge till en vän till min sambo o be han fixa dem, han jobbar med artdirecting eller nåt sånt..

VI vill ha enkla stilrena inbjudningar.

Annars kan du ju gå in på vistaprint.se där har de en del fina färdiga mallar som man bara skriver text på, kollat där?

• Godisråttan

0205
    jag gifter mig 3 maj 2008

• fialiamia

hej, hej...
    Jag o min kille, eller rättare sagt fästman, känns lite ovanligt fortfarande att säga det
    Jo, vi har iallafall just bestämt oss för den 17 maj 2008, vi har velat angående datum nu sen i våras och har nu bestämt oss, känns super, så hej på er alla som oxå ska gifta sig under nästa år... visst är det roligt för oss!? Någon som ska ordna med maten själva?? Hur har ni tänkt er då??

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008