Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Gotland-08, gick förbi där på väg till färjan i lördags då detprecis skulle vara en vigsel. Och nere i Botaniska Trädgården var det fotning av ett brudpar. Det var såå vackert och mysigt att se!!
Hur ska ni göra, bli fotade innan vigseln eller efter?Jag funderar på att jag blir fotad innan och så blir vi fotade ihop efter vigseln. vi vigs kl 15.00
Hur lång tid innan måste man beställa klänning fr Kina om man ska beställa därifrån?
godisråttan
Fotografer brukar säga att det är bättre att ta det efter vigseln eftersom man är avslappnad då o det blir mkt mkt bättre bilder på det sättet..
Så vi ska nog ta efter, möjligtvis att en annan (vi ska ha flera fotografer) tar innan också..
Godisråttan: Vi ska fotas innan, för när jag var på bröllop i sommras var det så himla tråkigt att vänta på brudparet.
0205
brud08
jag förstår bådas argument därför tar jag en mellanväg hihi
Vi ska fotas efter vigseln. Dels vill jag inte att min man ska se mig brudklädd förräns precis innan vigseln, och dels tror jag att vi kommer att glittra efter vigseln. Fatta känslan tjejer, att få säga "ja" till den man älskar mest av allt! Snacka om kick!!! :)
Gästerna får helt enkelt vänta! De får sippa skumpa så länge :)
Dåligt drag här tjejjer!Hur går det för er?
Jag har precis hittat mkt mkt mkt prisvärda drageer att dekorera med (så gästerna kan äta dekorationen) och även ge i favors..
www.chocolatetradingco.com/moreinfo.asp&adnetwork=affut
0205
Ska du beställa därifrån?Vi kanske kan gå ihop på beställningen så det inte blir dubbel frakt?
godisråtta
Jätte gärna, ska redan beställa med en annan tjej som jag pratar med på en tråd om bröllop på Familjeliv, men the more the merrier, givetvis ^^
Har mailat företaget o frågat om hållbarheten så man vet hur långt i förväg man ska beställa..
Jag vill ha de guldiga, vilka är du sugen på?