• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

Vill ha axelbandslöst, korsettryggsnörning, släp ja du vet pampig men enkel...
    Jag trodde du menade 2/5 då du heter 0205

• 0205

Godisråttan

Det är ett nick jag använt tidigare, så jag reggade mig här med med det.. det syftar på min sons beräknade förlossningsdatum 5/2 (och även min födelsedag)

Vilket datum gifter ni er?

Min klänning är axelbandslös, korsett utan snörning, med pampigt släpp, jag är vansinnigt förälskad i den :)

• Brud våren 2008

Godisråttan: vi har samma bröllopsdatum (kanske jag redan sagt.. men det tål att upprepas!)

• Godisråttan

Brud våren 2008
    Cool

• 0205

..sorry ser nu datumet längre upp..

• 0205

Någon som funderat kring gravyren?

• Bröllopstokiig

hej, ska också gifta mig 2008, maj eller juni antagligen. Har dock inte bokat varken kyrka eller lokal än, men har lite på gång.

• Monken

0205, jodå. Vi har funderat över gravyren, men inte alls kommit fram till något. Det självklara är ju våra namn och datum, men jag skulle vilja ha något mer ingraverat. Man kanske ska göra så att namnen inte alls står, utan bara något annat och datumet... Hmm...

• 0205

MOnken

Vi skippar nog namn o satsar på något annat.. det är knivigt det där med gravyr.

• Monken

Ja, visst är det! Jag såg att om man köper Platinaringar kan man ha sin älskades namnteckning i ringen. Den sätts dit med hjälp av laser. Skulle ju såklart vara lite kul om det inte vord så att platina ligger en smula över vår prisklass...

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008