• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

Annso2008
    Alla är säkert bra. Tror det tar lång tid innan man får en präst utsedd. Vi har K-G Fridman, Jättetrevlig.
    Lite trist man inbte får dekorera lite i kyrkan med rosor o rosenblad efter gången iofs så är ju kyrkan redan väldigt utsmyckad redan.

• Mitziemoe

Längtar..

wow vilket kanonpris!!! gifter mig nästa år och har funderat på DJ eller liveband... Hur har du fått tag på en så billig DJ?

• Brud-08

Undrar bara hur ni väljer frisör??

Jag har fått problem med det, min vanliga frisör ska ha semester då jag ska gifta mig och måste nu gå till någon jag inte känner.. känns lite konstigt..

• Monken

Brud-08, Usch vad svårt!! Vi gifter oss "redan" i maj så min fisör ska ordna mitt hår.

• princess of quite a lot

Hjälp! jag ska gifta mig någon gång under 2008 antagligen på sommaren räcker det inte med att fixa en månad innan?

• Brud våren 2008

Brud-08: det går säkert bra
    Jag har haft samma frisör i.. mer än 10 år och är jättenöjd men funderar ändå på att ta någon närmre ev klänningsuthyrare osv när det är dags!
    Det ingår ju provuppsättning och då ges ju förslag som kan ändras osv tills du får exakt du är nöjd.

• Sofia08

Mitziemoe :

Vi var på ett bröllop förra sommaren där den här DJ:n spelade. Så jag frågade min väninna var hon hittat honom. Och gissa var?? Rekomendationer från BT såklart!!
    Får väl inte lägga ut länken här. Men skriv din mailadress så kan jag maila den till dig.

• Godisråttan

princess of quite a lot
    Varför hjälp? Olika bröllop behöver olika mycket planering men om du ska gifta dig under sommaren 2008 ska du nog allafall boka festlokal och eventuell kyrka om du vill ha något poppis ställe

• Godisråttan

Har frisörer i släkten och tärna är makeup artist Har jag det bra eller?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008