Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
GOdisråttan
Alla hjärtans dag var ju klockrent, tror jag snor den idén av dig rätt av ;)
DÅ får man lägga dem på lådan dagen innan, perfekt.
Jag följer gärna med på en första fika, vart brukar ni träffas, brukar det bli på kvällen?
Hejje! Här kommer en till sthlmsbrud. Blir bröllop den 13 september, hoppas vi. Kan inte boka kyrkan än...
Alla hjärtans dag har vi redan tänkt också (gifter oss 3 maj) - klockrent! Kan det bli en bättre dag att få inbjudan på
vad sägs om onsdag nästa vecka? jag slutar 15 tiden så jag kan efter det närsom.
Vi gifter oss också våren 2008. Mars för oss. Lokal bokad, sömmerska kontaktad, tyg utvalt för brudklänning, personal fixad, gästlistan klar, budget fixad, musik på gång och maten under planering. Nu några månaders paus innan vi får sätta full kurs mot mars.
Hej alla Stockholmsbrudar!
Jag är ny på BT, och är redan helt fast Jag och min sambo gifter oss i mitten av juni -lycklig!- och har endast prel.bokat kyrkan. Är det någon mer än jag som bor i Sthlm men som inte gifter sig här? (Jag ska gifta mig på där jag växte upp.)
Tjena alla Stockholmsbruttor, här har ni antagligen en till!
Ni som verkar vara ytterst välorganiserade och ha koll på läget; jag och min sambo har väldigt nyligen bestämt att vi vill gifta oss, men, vi har ingen lust att vänta så länge.
Önskar mest att vi kunde hinna klart allting så vigseldatum kunde bli typ 16 feb eller nån vecka förr eller senare.
Vad säger ni, hinner man? Vi vill absolut ha middag och fest i samband med vigseln för ungefär 50 pers, dock innom ganska stränga budgetramar ;)
/Snowie
snowie
klart du hinner :) får ligga på lite ang. kyrka/vigselplats och lokal bara, det är det som oftast måste bokas långt i förväg för att man ska få det man vill ha ^^
Har du börjar kika på klänning?
ska vi bestämma ett fika datum btw?
vore kul o träffas.
0205
Ja, jag har förstått det, att det där med lokal verkar vara lite klurigt.. Jag sitter i skrivande stund och bara längtar till min kille ska komma hem från semestern så att jag kan fria ordentligt, inte bara prata om det som vi hittils gjort. Frågade lite skämtsamt igår om hur länge han skulle orka vänta från frieri till själva vigsel såattsäga och han svarade att ojoj, jag skulle villa gifta mig snarast möjligt! Så jag räknar nu iskallt med att mitt frieri går igenom och att han e med på noterna ang. att bestämma ett datum som ligger relativt nära i tiden!!
Jag har gluttat lite på klänningar men inte vågat göra så mycket alls eftersom ingenting är lixom clearat än.. Vet dock ung. hur jag vill att den ska se ut och har accepterat det faktum att jag kanske måste köpa beggad eftersom vi inte kommer ha så mkt tid att spara pengar :)
Hur går det för dig och er andra?