Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Jag kan också på em efter kl 15
Ska vi säga kl 16.00 på medis då? utanför snaps? så går vi till första mysiga café?
Eller har ni något bätter förslag?
Om inte alla kan den tiden så ändrar vi givetvis..
Jag gör en lista!
FIKA torsdag kl. 16.00 Medborgarplatsen
0205 - Therese (och sonen Viggo)
Här är en till sthlms brud 08 dock med rötter från dalarna..
Lillfoppa, bra val av datum vi ska också köra på 080808, lokalen vi ville ha va upptagen det datumet vi hade tänkt oss först (2/8) så det blev 080808 istället.
Trodde bara att det va jag som hetsade med att boka lokal, kyrka, fotograf osv. Kul att det finns fler av oss
Utbyter gärna tankar och tips.
Jag kan tyvrr inte komma på torsdag.. jobbar till 17 i hässelby.. Men jag rekomenderar verkligen cozy vid medis.. Tokmysigt ställe.. :)
Jag akn även berätta avv vi varit och köpt ringar nu. Vet dock inte datumet han graverade in.. Han vill behålla så mycket av överraskningmomentet så möjligt.. Jätte spännande.. Pirr i magen hela tiden...:D
Hej alla! har haft det lite jäktigt så jag har inte hunnit svara någon. Vill gärna fika e mamma ledig typ nån vecka till.. har precis köpt inbjudningskort idag samt lagt handpenning på klänningen, bokat transporten för mina gäster och har fullt bestyr med hur f-n jag ska utforma inbjudan.. vem bestämde att det bara skulle vara en sida på en inbjudan??? ska försöka vara inne en stund imorgon kväll..kram
ett tips är att hänvisa till er websida (typ weddinganonnser eller vad det heter) med yttligare info. på så sätt slipper du försöka trycka in allt i den lilla inbjudan.
Det som inte är så haj på nätet(typ mormor eller mammas mormor eller vad det nu kan vara) kan man alltid bifoga yttligare infon vid sidan om inbjudan. Nu är det inte så många som inte kan gå in på nätet och skriva in en webadress men du förstår vad jag menar.
hoppas det löser sig för dig. Kram
Vi fick hem våra ringar förra veckan, graverade o allt.. verkligen pirr i magen!
Skriver ni på er på listan ni som kan?
FIKA torsdag kl. 16.00 Medborgarplatsen, Cozy
0205 - Therese (och sonen Viggo)
Är Cozy det cafet som ligger alldeles vid tbanan?Isåfall har jag varit där några ggr och det var inte bra. Inte mycket att välja på och otrevlig personal men det var ett tag sedan jag var där iofs...Men vi kan köra på det!Jag tror jag kan komma torsdag men lovar inget. Blir det bara 0205 och jag?
Ongen aning vilket café cozy är.. men är det inte bra så tar vi något annat.
Några fler som hänger på?
Hej har inte varit med i tråden på ett tag, följer gärna med och fikar om det är ok, ;)