Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Hallå!! Har kikat lite i tidningar om lite fest tips... Fanns inte så mycket faktiskt är det någon som känner till några lekar eller dylikt som man kan tänkas göra på festen??!! Önskar lite förslag på sånt....Kram
Hej, hänger också gärna på den här tråden, gifter mig i april -08 och ligger nog efter i planeringen... Har mycket färdigplanerat i huvudet, så när kyrka och lokal bara(!)är bokade så löser sig förhoppningsvis resten...
lillfoppa - Under middagen hittar förhoppningsvis gästerna på lite kuliga saker. Vid dansen kanske ev band/trubadur/DJ/mp3-ordnande kompis kan ordna ngn tävling av ngt slag, typ killar mot tjejer gissa rätt låt först, ngn form av danstävling. Limbo kanske
kärfästmö
Har ni några ställen ni funderar på?dags o boka snart..
Godisråttan Ja nog funderar vi på ställen allt. Särskilt på söder - Mariahissen, Van der Nootska, Nürnberghuset. Så finns det ju källarvalvslokaler också; Hartwickska, Druidborgen, sidenkällaren... Det verkar som tur är inte särskilt uppbokat i mars/april. Tur för oss! Var ska ni ha festen?
Kärfästmö
Viu ska vara på Ängby slott och vigseln ska vara i Bromma kyrka.
kärfästmö: Vi kommer att vara på Druidborgen =) Vi gifter oss i februari.
kärfästmö: Vi kommer att vara på Druidborgen =) Vi gifter oss i februari.
0205
Var inne och tittade på chokladsidan. Jag har ju inte bestämt färgtema ännu så jag har ingen aning om vilka jag ska beställa. Eventuellt silver eller guld då..Ska du ha dem som bordsdekoration eller present t gästerna?Min m2b vill ha rött som färgtema. Går det om jag har rosa lipgloss?Jag är lite osäker på rött...
Jag ska ha dem som bordsdekoration o ev också som favors men bara om jag hittar snygga askar, har inte hittat några som jag tycker är tillräckligt snygga än.
Vill han ha bara rött eller ihop med någon annan färg?
Guld o rött är ju jätte fint ihop! Ifall du har lite skimmer i rosalippglossen så tycker jag det passar jätte fint. Knallrosa kanske inte passar lika bra till rött? eller vad tycker du?
jooo han menar nog rött och vitt...Vi har ju vitt guld i våra ringar så vet ej om guld passar men annars var ju guldhjärtana som du skulle beställa jättesnygga!