Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
VI har inte heller rödguld i våra ringar, men själva färgtemat är brunt/guld/svart, med vita dukar o vita blommor (kallor).
För mig spelar det ingen roll om färgerna inte matchar med ringarna, men det är snyggt när man har ett tema :)
RÖtt o vitt är väl ett klassiskt bröllopstema? Gillar man det är det super tycker jag :)
Vad har du för förslag på färgtema då?
Hej! Nu kommer jag "tillbaka" till tråden igen. Från början var det meningen att jag och min älskade skulle gifta oss 24 Maj-08. Vi bokade kyrka, bokade festlokal (Aquaria) och allt var frid och fröjd ända till Aquaria köptes upp av Grönan. Det bokades av och skulle bokas om till något annat, sen blev det semester, strul med nästa bokning och allt slutade med att vi fick överge detta fantastiska datum (det var inget särskilt med det datumer egentligen, det kändes bara så rätt...) och boka om både kyrka och festlokal till 7 Juni istället.
Så. Nu ska jag och min m2b gifta oss i Täby kyrka och ha festen på Nygårds värdshus.
Man blir ju lätt trött när det strular så...
Välkommen tillbaka MOnken!
Vad säger ni tjejer, ska vi dra ihop en fika nästa vecka?
Brud Våren 2008 som skrev i början av tråden.
Du hade en festlokal för 25 pers, vad var det för någon? Vi söker något i samma storleksordning, verkar svårt att hitta någon där det inte känns tomt med så få gäster
(blir ju den största fest jag har haft i mitt liv, men allt är ju relativt).
Gifter oss den 16 augusti 2008
Bokat kyrka, lokal.
Har kontaktat guldsmed för ringar.
Håller på med klänningen..vad man nu ska göra. Iiih..pirrigt.
Åker på en förlovningsresa om en vecka. Kulikul!
Någon mer augustibrud?
Om ni funderar på tårtor eller bakverk till bröllopet så måste jag rekommendera en vän till mig, hon bakar fantastiska tårtor o cupcakes. WWW.HOLYSWEET.BLOGSPOT.COM
Vad sägs om en BT fika nästa vecka?
Hejsan!
Har precis hittat hit till denna tråd. Vi ska gifta oss den 26 juli 2008. Vi bor i Stockholm, men ska gifta oss i Dalarna. Får man vara med här ändå?
Vi kommer att giftta oss utomhus, har bokat vigselförrättare och lokal för festen. Men det är mycket kvar att fixa och planera...
Vi ska gifta oss på samma dag
Vi ska gifta oss här i sthlm i Enskede.
Så här vill jag vara med.
Hallå Stockholm brudar!
jag skulle behöva hjälp men vet inte vad jag ska börja med..
typ kan man fråga
vad är bäst? Gifta sig utomland själva eller kyrka o fest hemma i Stockholm?
ehmmm..känner mig i valet och kvalet om båda och behöver tips..
Kram o stor tack!