• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Lillah

Jag skulle oxå jättegärna vilja ha före och efter bilder om det är ok: Gärna både och. Jag ska ha runda högprofil men det är intressant att se både och.
    lillah03@hotmail.com

Tacksam för svar!:) Jag förstår om du/ni inte vill men om...

• Lillah

Polstjärnan:
    Ja visst är det spännande!!!:) Längtar
    Åker bort torasdag till måndag, Rom. Jobbigt att lämna bebben så länge men min mor o far tar hand om honom under tiden. Dom är världens bästa:) B¨de jag o min sambo åker. Han blir hemma sen när jag har op mig. Man blir väl sjukskriven i 2 v antar jag/har räknat med det iaf. När kan man börja lyfta igen, har hört att det går bra efter 2v men att man ska ta det lugnt iaf. Bebben är ju 5mån då så jag vill ju kunna lyfta min lilla prins så fort det går:) Tur att man har världens bästa föräldrar som ställer upp...alltid:)
    Kramis

• Misha**

Okej, kan köra lite "fitnesskola" här på kvällskvisten, haha. Tänk er att ni lägger ett ganska stort implantat på en tjej med brutala bröstmuskler. Tänk er sen om hon deffar bort all fett på kroppen inför en fitnesstävling så att muskelfibrerna i princip syns genom huden. Då har hon ingen fettvävnad som "döljer" muskeln på något sätt, och alla flexmoment kommer att se ut som en osynlig hand greppar tag om brösten på henne, som på en vattenballong ugnefär. Den här effekten blir givetvis inte lika extrem på oss normaltränade individer med hyffsad fettmassa. Ännu mindre oom man har lite byst att börja med, som då "fyller ut" bröstmuskeln.

Principen är enkel: Ju större implantat man har och ju mindre bröst/fett man har i grunden och ju mer välutvecklade bröstmuskler man har- ju större blir "hoppeffekten". Normalinvidiven är (tack och lov) inte lika extrem som den fittnesstävlande och då blir effekten betydligt mindre..för de flesta inte alls besvärande. Ett stort implantat kan kännas besvärande om man tränar tunga isolerande bröstövningar (inte så konstigt, muskeln dras ju åt och trycker in implantatet), men generellt sett tror jag inte det är nån fara (förutom att det kan se lite lustigt ut när de "hoppar" och knövlar sig).

Själv tävlar jag, som tidigare nämt, i Thaiboxning och där ser jag alla fördelar med att ha implantatet under bröstmuskeln. Delst får muskeln agera som ett skyddande skal mot ev. stötar, men mest ser jag det som en gratis träningsbh, och undvika förtida "häng". För mig fanns inte framför muskeln som ett alternativ pga min defekt. Jag kommer nog inte heller tävla i fitness så det är ingen större fara:)

• snuttungen

Polstjärnan och Lillah

Har mailat bilder till er.

Kram på er

• Alexxxandra

Misha**:

Ok, jag tror jag fattar ;)

Har läst att många som förstorar brösten slutar att träna bröst helt för att de inte tycker att de behöver det när de har större bröst. Tycker låter jättekonstigt. Muskeln syns ju ut mot armhålan vilket jag tycker är snyggt och är ju en mycket funktionell muskeln i det vardagliga livet.

Kommer du att träna bröst som du gjorde innan op?

• prinsessan_

Misha** och Abra,

måste bara tacka för era fina svar på mina frågor, innan jag glömmer bort det.
    blir glad att alla här tar sig tid för en nybörjare som jag :D

• Polstjärnan

Snuttungen: Vad rar du är som vill skicka bilder till oss! Kollade min inbox men tyvärr fanns inget där... Du fick inget felmeddelande eller så? Min adress är ju polstjarnan74@hotmail.com Glöm inte att skriva "a" istället för "ä". känns lite onödigt att nämna det. Du har säkert tänkt på det men.. vill bara så gärna få se bilderna. Snälla försök igen.

Kram!

• Abra

snuttungen: Vill du mejla bilder till mej med? Skulle va roligt att se! Min mejladress är: snabella@spray.se

Jag kan mejla bilder sen med - om nån vill se på mina. Har inte fixat in dem i datorn än bara från kameran, men ska.

Misha**: Jag är mäkta imponerad av ditt stora kunnande ang. detta med kroppen, träning och bröstimplantat! Så roligt att du delar med dej av det du vet, är en hel del nytt - tack!

Alexxandra: Håller med dej helt - såklart man behöver träna bröstmuskeln iaf - kommer jag att göra, men såklart med iaf lite lägre vikter än innan op. Är ju eg. viktigast att va starakare i ryggen än i bröstet, även för hållningen. Charles på VK sa att jag eg. inte behöver träna br.muskeln mer - men såklart jag kommer, som sagt! Hallå - allt handlar ju inte om att va snygg heller! Man behöver ju sina musklert faktiskt oxå...

Är det nån som op sej för typ flera år sen - eller iaf 6 mån sen, och som lagt implantatet bakom muskeln - som kan säga om brösten "hoppar" mindre med tiden, då brösten mjuknar mer liksom?????

som det är nu känns det väldigt obehagligt faktiskt, då jag spänner bröstmuskeln på ett visst sätt så bröstet/brösten liksom "hoppar till" och rör sej (men de "knövlar" sej inte). Det gör inte diekt ont, men känns ändå väldigt konstigt och obehagligt...

Ha en bra dag allihop!

((Kram))

• dollie

Abra
    tack för svaret. Känner mig lite lugnare nu, med sömnen menar jag:)

• Lillah

Snuttungen, Jag hade inte heller fått några bilder tyvärr...tack för att du vill maila:)

Svar på tråden Bröstförstoring 10