Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Rosali1
Vad kul att du är så nöjd!! Har du haft några komplikationer? Jag läääängtar tills jag också slipper ha kuddar!!
Dollie
Kuddar ja...*ler* Ska strax gå ut en sväng med min lille kille. Har borstat tänderna, fixat håret lite, klätt på mig... och stoppat in kuddar i BH:n... Har egentligen inte så liten byst (använder C75) men vill känna mig för lite inför ett par storlekar större. (& så blir det inte så stor visuell skillnad för omvärlden när jag opererat mig) Har haft kuddarna ett tag nu och börjar vänja mig vid dem. Känns tomt och platt utan så jag ser fram emot den dagen jag inte "behöver" dem längre..
lycka till på konsultationerna på fredag! Du kan väl skriva och berätta hur det gick, dina intryck etc? Jag har ju varit på VK men funderar på att gå till Eriksbergskliniken och/eller Sophiahemmet också.
Polstjärnan:
Japp, jag har runda, högprofil och gjorde min op på PKI, med ärren i armhålan.
Jag hittar mina bhar från NK, Twilfit, och så i små bh butiker. Nu kan man ju ha helt släta bhar och ändå vara bystig :)Har även beställt några från figleaves.com.
Polstjärnan
Jag håller med om varenda ord du säger, jag känner precis likadant:) och jag ska absolut berätta om mina besök på fredag. Vad kände du efter att ha träffat Charles?
dollie:
Jag har inte haft några komplikationer alls, allt har gått väldigt bra :)
Är såå glad att jag vågade göra min op..
Ett bra tips polstjärnan gav där :) Att gå med sina extrakuddar/ris eller vad man nu har i bhn..
Då blir inte skillnaden så stor för omgivningen när man väl är opererad :) Jag själv gick med dubbla bhar :D
Hej Abra, Polstjärnan, Lillah
NU har ni fått mail hoppas jag. Av någon anledning låg mailet kvar i utkorgen.
Kramisar
rosali1: får jag vara nyfiken och fråga efter namnet på din kirurg?
Jag gick också "vadderad" på jobbet i 6 månader i min blivande bh-storlek, så att ingen skulle märka något. Efteråt försökte jag med klädsel, färger, accessoarer och sånt (som jag hade använt tidigare på jobbet) dra blickarna åt annat än brösten, och det lyckades.
Man tror ju att hela världen 'ser' och 'vet', men så är det faktiskt inte.
(En blond killkompis färgade på skoj håret blåsvart. Hans far frågade om han köpt nya glasögon *skratt*....)
Är det ngn mer än jag som tycker att Charles lägger brösten med för stort mellanrum? I alla fall ser det ut som det på många av före/efter bilderna på deras hemsida..
Mina riskuddar á 3 dl är numera nästan som en del av mig :))
swing:
Han heter Jan B Wieslander.
Ja visst är det så, att vi tror att ALLA ser att vi är operarade eftersom vi själva kollar lite extra på bröst (eller ja, jag gör det iallafall, hehe)
dollie: Det tycker jag med :) Kanske borde han börja lägga in lite större implantat på tjejer, så skulle mellanrummet bli mindre :D
Och tänk även på att klinikerna lägger ut dom bästa resultaten på sina hemsidor :)
Dollie
På tal om stort mellanrum mellan "Charles bröst", är det inte så att de personliga förutsättningarna också spelar in vad gäller resultatet? Har man långt mellan brösten innan så får man också mellanrum efteråt?