Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Vi hejar på . Se bara till att göra det anständigt så du inte generar ngn .
:) vadå "hejar på"..
ska du stå där på sidan av o bara "heja på" istället för att motionera själv??
LATMASK *hihi*
Ha Ha, bra idé . Ska försöka mig ut senare. Är bitter o omotiverad idag. Skulle jobbat men dottern hade feber en kort sväng igår och måste vara hemma fr dagis idag. Min första riktiga jobbvecka efter för.ledigh...buhu. Och sambon kan verkligen inte vara hemma denna vecka annars hade det ju varit lugnt.
Får tvinga mig ut senare.
Hej alla! Nu är jag mindre förkyld, vilket är bra. Vi hade sedan ett tag planerat att en kompis till oss ska komma över på mat & öl. Just öl ska jag väl låta bli dock, har förstått att vitt vin är det man ska inta om man ska minska i omfång (det bästa är ju vatten, men lite tänker jag unnamig!!! :) ). Så nu ska jag precis börja laga ihop en chili. Får se hur bra just vitt vin fungerar med det :) Har köpt en Penfolds Rawson's Retreat Riesling. Tänkte att just den druvan ändå skulle vara bra till kryddstark mat.
Ha en fantastisk fredagkväll mina kämpande vänner!!
Hur har helgen gått?
Inte sååå bra här. Cyklade visserligen en mil till jobbet igår men var på dop sen och åt paj, tårta m m. Ska ut o gå mina 10000 steg idag i a f. Tjingeling!
Hej!
Hur länge går ni när ni går 10 000 steg??
eller hur långt?
Jag går och går men kommer bara upp i 5000......
Ca 1h och 15min
Jag är absolut med i bantartråden... Jag behöver tappa iaf 6 kg för att trivas med mig själv. Denna helgen har jag syndat, det gör man alltid hos svärmor...
Noonqa
Välkommen
Sådärja, då har man uppdaterat sig på BT då. Och så var jag ute o sprang 5km och promenerade så sammanlagt blev det 8000 steg. Till lunch blev det shake och sen middag hos pappa med efterrätt så det blev väl +/- O idag .