Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Limbolight: Absolut ska du vara det!
Monken: Hoppas du blir frisk snart! Att vara sjuk är inte roligt. Starkt att du inte har småätit från kylskåpet!
Krya på dig Monken!
Jag ska ut o gå mina 10 000 strax. Riktig lunch och shake nyss (o lite mellanmål emellan där) så dagen har varit bra.
Limbolight:
åååh, va kul att rida. Saknar det verkligen. Hade foderhäst i högstadiet men sen hade man ju inte tid med det . Nån gång när barnen blivit större vill jag bo så jag kan ha häst igen.
Har nu ridit färdigt och stegräknaren stod då på 8000 steg o 870 cal.
det känns som en bra dag!
Nu ska jag bara försöka låta bli att småäta framför tv:n oxå!
Ska vi förresten ha någon vägningsdag??
Ha det bra brudar och kämpa på!
Fast Limoblight man ska väl inte ha på sig stegräknaren när man rider?
Tror det finns nå ställe där man kan omvandla sina andra aktiviteter till steg.
Vad duktiga ni alla har varit idag! :)
Jag däremot hamnade i en fälla med brödfrosseri och hamburgare men får ta nya tag imorgon :)
Hej hopp!
11000 steg blev det . Var kallt som f-n när vi gick men pinnade på så man fick upp värmen. Det var lätt att andas i den kalla luften i a f.
Limbolight:
Stegräknaren mäter antalet dunsar så du kan nog inte ha den när du rider .
Får ta reda på vart man kan omvandla till andra akt. som Issm skrev. Är intressant att veta.
Påt igen imöra som vi säger i Värmland, Issm.
Min morsa hade papper på det förut, ska åka och hälsa på dem imorgon (de bor 40 mil bort) ska se om de har dem kvar i så fall kan jag ju kopiera dem och lägga upp det när jag kommer hem från turkiet 10 sep.
På tappa.se hade de omvandlare men man måste ju betala för att bli medlem :-/
Nä när, tänker inte betala extra för att gå ner inte
Jag vet att den mäter antalet dunsar, men det kan ju i alla fall bli ett riktmärke. Jag säger inte att det stämmer, för det vet jag att det inte gör. Ville bara kolla vad som hände. Jag har räknat ut för länge sen hur många cal jag bränner på ett ridpass!
Ridning ska, vad jag hört för länge sen, vara bland den mest ansträngande (på ett positivt sätt) för kroppen. Det o simning.
Jag har läst någonstans att torsdagar ska vara bra dagar för vägning, så jag har vägt mig på en torsdag nu under några veckor.
Jag har just tittat på lite film med min m2b och mumsat popcorn, vilket väl är tillåtet som småätagodis... eller...?