Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Hej. Jag hoppar in lite här...
Har promenerat drygt 1 timme ikväll med grannen. Jag har involverat flera grannar så jag har fler som tjatar på mig. Då är det svårare att komma undan o skylla på nåt dåligt som vanligt.
Har gått ner drygt 10 kg sen april. Men har typ 20 kvar. Som några andra här, barn o sambo kilon blandat. :D
Är det nån mer som vikt väktar?
jag har 7 kilo som jag vill bli av med. kommer att klara det!
kom igen nu tjejer.. det här fixar vi tillsammans!!
Nu är det bara 4 dagar kvar tills mitt "nya liv" startar.. haha..
det bästa med allt är att jag får 366 dagar på mig att gå ner i vikt.. en bonusdag, då det är skottår.
Jag kommer att ta bort (kasta) allt i hemmet som är sött o onyttigt..
dvs. kakor, godis, glass osv..
(snacka om att min sambo mumsar i sig en massa nu).
*Sedan kommer alla goda såser till middagarna försvinna
*Smöret på mackan försvinner
*Steksmöret byts ut mot oliv/matolja
*Det blir mindre ris, potatis & pasta, och istället mer grönsallader.
*Istället för mellanmålsmacka blir det frukt.
damn vad jag är laddad..
Att lägga till är oxå att det kommer bli 1h promenad varje dag..
jag bor i sthlm.. norrort..
ngn som bor i närheten å vill ut å traska, så hakar jag gärna på!
Jag har nog aldrig känt mig så motiverad till att träna som nu när jag har ett riktigt mål.
Jag vill vara snygg i brudklänningen. Bättre morot till att träna borde det väl inte finnas. Ändå så kryper latmasken omkring
Vägningsdag varje måndag. Hade gått från 67,1 till 66,7. Inte hänt så mycket där.
Ny vecka och då tar vi nya tag tjejer.
Det här ska vi klara!
Även om siffrorna kan verka ytterst små, så är det alltid en början..
hellre lite neråt, än uppåt =)
En ny dag, dax för nya tag!
Hoppas att denna dan blir bättre..
Hej tjejer
Hoppas att man får haka på.
Jag gifter mig den 28 juni...så jag måste hitta formen innan dess.
Jag är en klassisk viktpendlare.
Just nu väger jag 6 kilo mer än vad jag brukar, så dom tänkte jag skulle av tills att det är dax. 6 kilo kanske inte låter mycket men då jag inte alltid äter bara för att jag är hungrig så rör dom inte så lätt på sig...kilona alltså. Så jag behöver precis som så många andra bli peppad och få höra att man är duktig när man orkat sig ut på en promenad. Glömde säga att jag är lat också....vikten pendlar precis som mitt intresse för gymmet. Suck.
Ja vi är kanske många i samma sits...
Hejja oss, klart att vi vill vara superfina till bröllopet. Kanske lite innan också så att det känns kul att prova klänningen...
Kram!!!
JAg vill haka på=) Fast jag vill gå ner till juli 08. Då vi ska gifta oss....
Hur mycket har ni tänkt att gå ner då?
jag hade tänkt gå ner minst tio kg, kanske 15..
har som sakt redan gått ner tio, men har slappat lite under sommaren!
jag är med!
Fast jag är rädd för att om man blrjar så här tidigt, tappar man någonstans på vägen och går igen upp alla kilona
Får man fråga vad folk väger och vad de har tänkt gå ner till?