• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • Sara o Per

Monken - Popcorn är helt okej i rimliga mängder. Det är ju iaf mycket nyttigare än chips och godis. Jag brukar poppa popcorn själv i kastrull när jag är sugen på något gott.

• Limbolight

Nu har jag varit ute och gått, och enligt min stegräknare skulle 3900 steg motsvara 8,5 km.

Kan detta verkligen stämma?
    Hur långt går ni som går 10 000 steg?
    Hur lång tid tar det.
    Enligt min stegmätare skulle jag då behöva gå i tre timmar, eller 26 km!?

• GME76

Hej Limbolight!
    Om min går rätt så stämmer inte din . Har för mig att min visar ca 8,5km vid 10000 steg. Och det tar ca 70-75 min.
    Har precis varit ute med barnen (ledig onsdagar) och gått 7000 steg. Det var rätt tungt att gå snabbt med dubbelsulkyn. Ikväll blir det bio med 70%-ig choklad och popcorn. Ä ju smågodis-freak men det får gå ändå.
    Lunch=shake, middag=fullkornspaj med broccoli, skinka, tomat och fetaost.
    Vet inte varför jag skriver vad jag äter, men det kanske är relevant i en bantningstråd ha ha .

• Limbolight

Vad ska jag rätta mig efter då?!
    jag gick ca 60 min...

• Limbolight

Vad har du för stegräknare?

• GME76

Vet tyvärr inte märket, fick den av en leverantör på jobbet som reklam. Jag kan tänka mig att du gått ca 8000 steg om du gått en timme. Har du ställt in steglängden? Min står på 70cm. Man ska ta ett vanligt steg och mäta det och sen ställa in det på räknaren.

• Limbolight

Hur går det för er tjejer!?
    Har tagit upp mitt användande av Viktklubb.se igen idag, hoppas nu att det funkar denna gången också!

Gick återigen en timme i morse, fick fortfarande ingen fason på stegräknaren. Den gör lite som den vill.
    Faktiskt riktigt skönt nu när man gjort det ett par sagar!
    dessutom var jag på gymmet igårkväll och gick 20 min på en typ orbitreck, + styrketräning.
    Duktigt va??!

• Monken

Jag har försökt med viktklubben i ett par omgångar nu, men inte riktigt lyckats. En kompis till mig har dock lyckats alldeles utmärkt och har gått ner 15 Kg tack vare detta.

Jag vägde mig i morse och hade gått upp 0,2 Kg. Iofs är det för lite för atat räknas egentligen, man samlar ju på sig lite mer vätska mellan varven. Huvudsaken är ju att jag i alla fall inte gått upp mer på en vecka eftersom jag fortfarande ligger hemma och är förkyld.

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??