Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Jag hakar också på! Vore glad om jag kunde gå ner 10 kg (till 70kg).
Har ni varit duktiga Idag?
Skulle själv promenerat med en kompis ikväll, men hon ringde aldrig..
Och naturligtvis blir man inte färdig till att gå själv
Nej det är jättesvårt att gå själv! Min blivande drog med mig ut på en promenad och så har vi handlat grönsaker.
En bra början!
Jag ock sambon kommer tyvärr inte ut så mycket tillsammans, nån måste ju passa barnen...
Egentligen skulle man kanske försöka göra upp en lista på personer som är tänkbara att promenera med och sedan kanske planera veckan genom att boka in den/de.
Tyvärr har denna dag inte blivit så strålande . Hade party igår o drack vin till halv 2 och sen lite pizza till brunch och sen gå på barnkalas med massa gott fika. Hoppsan. Skulle promenerat med sambon var tvungen att åka iväg ikväll (barnen sover så jag får se på tv istället).
Limbolight:
Min stegräknare har radio så det är hur skönt som helst att gå. Tycker annars det är aptråkigt att gå själv så den är en riktig räddning.
Men sambon menade jag. Vi kan inte heller göra det ihop p g a barnen.
Vart bor ni? Om vi är några i samma städer kanske man kan gå tillsammans? Jag bor i Nkpg.
Karlstad
Nä nu ska jag sortera tvätt o kolla på Dodgeball på 3:an.
Ha det bra!!